افزایش ۷.۶درصدی میزان سوخت‌رسانی به ناوگان حمل ونقل هوایی در منطقه آبادان

آبادان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: این منطقه در طول سه ماهه دوم امسال بیش از ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر سوخت هوایی را تامین کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان 7.6 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد بنی‌سعید چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری بیش از ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر سوخت هوایی از مبدا مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان در شهرهای آبادان و ماهشهر به یکهزار و ۱۰۶ فروند هواپیما در ناوگان حمل و نقل هوایی توزیع شده است.

وی بیان کرد: این میزان سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۷.۶درصد افزایش داشته است.

بنی‌سعید گفت: این مراکز سوخت‌گیری هر کدام با داشتن مخازنی با ظرفیت ذخیره سازی مناسب، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان، تامین و ذخیره‌سازی شده است، افزود: کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی این منطقه به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان اظهار کرد: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در بازه زمانی مذکور به مقصدهای مشهد، تهران، شیراز ، اصفهان و کیش انجام شده است.

به گزارش ایرنا در خوزستان ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اهواز و آبادان فعال است.

شهرستان‌های آبادان، شادگان، هندیجان، ماهشهر، امیدیه و آغاجاری زیر نظر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha