عضو خبرگان رهبری: امت اسلامی راهی جز نابودی رژیم صهیونیستی ندارد

سبزوار- ایرنا - نماینده خراسان رضوی در خبرگان رهبری و امام جمعه سبزوار گفت: وحدت امت اسلامی و مقاومت جبهه حق در برابر دشمنان قسم‌خورده، راهی جز نابودی کامل رژیم صهیونیستی و آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی ندارد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامرضا مقیسه روز چهارشنبه در حمایت از عملیات وعده صادق ۲، با صدور بیانیه ای اظهار کرد: از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم که در این مسیر الهی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، همدل و همراه باشند.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی، سال‌هاست که با جنایت‌های پی‌درپی و با اتکا به قدرت‌های استکباری، خیال خام استمرار اشغال فلسطین را در سر می‌پروراند؛ اما این عملیات غرورآفرین و دیگر اقدامات مقتدرانه جبهه مقاومت نشان داد که دوران زورگویی و اشغالگری به پایان رسیده است.

عضو خبرگان رهبری با تمجید از عملیات صادق ۲، خاطرنشان کرد: این اقدام قاطع سپاه پاسداران، یادآور وعده خداوند متعال است که در قرآن کریم فرمود "وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا"، هرگاه دشمنان قصد توطئه و خیانت کنند، وعده الهی بر بازگشت قدرت و نصرت الهی برای اهل ایمان است.

آیت الله مقیسه اضافه کرد: ملت غیور و مؤمن ایران اسلامی، شاهد حماسه‌ای بزرگ و مقتدرانه از جانب فرزندان دلیر اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب عملیات "وعده صادق ۲" بود، که پاسخی قاطع و شایسته به جنایات مکرر و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه آن‌ها از تروریست‌های بین‌المللی بود.

امام جمعه سبزوار این اقدام سپاه را نشانی از عزم و اراده امت اسلامی در مقابله با هرگونه ظلم و تجاوز خوانده و آن‌را به مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم شریف و مقاوم ایران، خانواده های شهدا، خاصه خانواده شهدای مقاومت تبریک گفته و بر ضرورت استمرار این عملیات‌ها تا تحقق وعده نهایی الهی، یعنی نابودی کامل رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف تأکید کرده است.

به گزارش ایرنا،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد، با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

عملیات مزبور موجی از شور و شادمانی را در میان اقشار مختلف مردم، در جای جای ایران اسلامی ایجاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha