۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85615751
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معارفه سرمست به تعویق افتاد

تبریز - ایرنا - مراسم معارفه « بهرام سرمست» به عنوان استاندار آذربایجان شرقی که قرار بود امروز با حضور وزیر کشور برگزار شود به دلیل لغو پروازهای مسافری با تعویق مواجه و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مردم استان اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکرم که این افتخار را نصیب بنده کرده است تا بار دیگر و این بار در مسئولیتی خطیر و سنگین توفیق خدمت به شما مردم عزیز را داشته باشم.

سرمست ادامه داده است: امروز قرار بود طی مراسمی با حضور وزیر محترم کشور، این مسئولیت جدید را آغاز کنم؛ اما متاسفانه به دلیل لغو پروازها و عدم امکان حضور وزیر محترم در تبریز، به اجبار این مراسم به روز دیگری موکول شد که از این بابت، از همه شما مردم عزیز و مسئولان خدمت‌گزار عذرخواهی می‌کنم.

روزهای خوبی پیش روی توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی است

وی با بیان اینکه زمان جدید برگزاری این مراسم به زودی توسط روابط عمومی استانداری اعلام خواهد شد، بیان کرده است: بی‌تردید همه تلاش بنده و همکارانم در استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان این است که روند خدمت‌رسانی به مردم حتی برای لحظه‌ای متوقف نشود و ان‌شاءالله در دوره جدید مدیریت، روزهای خوبی را برای توسعه و پیشرفت استان شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، سرمست دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی، متولد سال ۱۳۴۸ شهرستان بناب بوده و از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ دهمین استاندار قم در دولت دوازدهم حسن روحانی بوده است.

سرمست مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد، وی همچنین در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را برعهده داشته است.
مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، ‌سرپرست فرمانداری تبریز ، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور، عضو هیات علمی و تدریس در دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس نیز از جمله سوابق مدیریتی و علمی وی به شمار می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha