یک فرمانده انتظامی:‌ عملیات وعده صادق ۲ انسجام نیروهای مسلح کشور را نشان داد

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی گناباد گفت: عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی انسجام و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در سطح منطقه ای و بین المللی را نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ علی رجبی روز چهارشنبه در نشستی خبریدر آستانه هفته نیروی انتظامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح و ارتش در عملیات وعده صادق ۲ در اقدامی هدفمند به صورت قاطع پاسخ جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان را دادند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی تحت فرماندهی فرمانده کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح در راستای وظایف خود آماده دفاع از دستاوردهای میهن اسلامی هستند و به هر گونه تجاوز و تهدید دشمنان و ایادی آنها پاسخ قاطع می دهند و در عملیات وعده صادق ۲ وحدت و همدلی نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به تهدیدات دشمنان نشان داده شد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: جاده گناباد به قاین یکی از جاده های حادثه خیز این شهرستان به شمار می رود و ۹۰ درصد از تصادفات جاده ای سالانه گناباد به طور متوسط در این جاده و به خصوص در بخشهایی از آن که دو طرفه است اتفاق می افتد.

رجبی با اشاره به پیگیری های مسوولان و نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص اعتبار اجرای طرح دوبانده سازی جاده گناباد به قاین، خواستار سرعت بخشی اجرای این طرح شد و آن را در کاهش سوانح جاده ای بسیار مهم دانست.

وی علت اصلی بخش اعظم آسیبهای اخلاقی را فضای مجازی دانست و ادامه داد: این مساله بنیان خانواده ها را مورد تهدید قرار می دهد.

هیچ کاهنده سرعتی در معابر عمومی گناباد استاندارد نیست

فرمانده انتظامی گناباد گفت: همه کاهنده های سرعت موجود در معابر عمومی این شهرستان غیر استاندارد است و در نصب آنها از موازین استاندارد استفاده نشده است که این مساله مشکلات زیادی برای تردد وسایل نقلیه ایجاد کرده است.

رجبی افزود:شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری پلیس هوشمند، مردم قانون مدار است و پلیس همواره در کنار مردم است و در اجرای وظایف خود هیج زمانی از تعامل و مشارکت مردمی غافل نمی شود و فرماندهی انتظامی گناباد در انجام ماموریتهای خود به این مساله توجه خاص دارد.

وی علمی و هوشمندسازی ماموریتهای پلیسی را از دیگر اهداف فرماندهی انتظامی گناباد برشمرد و گفت: این مساله لازمه موفقیت فعالیتهای این بخش به شمار می رود.

فرمانده انتظامی گناباد برگزاری پیاده روی خانوادگی، صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی، قدردانی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری سه همایش علمی طلایه داران ترافیک، پلیس هوشمند مردم قانون مدار و پلیس و اصناف، برپایی یادواره شهدا و غبارروبی مزار شهدا را مهمترین برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان گناباد دانست.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha