ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی واگذار شد

ساری- ایرنا- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال نساجی مازندران است با امضای سند مشارکت بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل نساجی به طور رسمی به این باشگاه واگذار شد.

به گزارش ایرنا، جلسه واگذاری ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مدیرعامل باشگاه نساجی و تعدادی از مسئولان مرتبط برگزار شد و ورزشگاه پرخاطره قائمشهری‌ها با انعقاد تفاهمنامه به صورت رسمی در اختیار باشگاه نساجی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی گفت: ما در مسیر پشتیبانی از باشگاه نساجی همواره همراه هستیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم تا چالش‌های پیش روی این ظرفیت مهم ورزشی و اجتماعی کاهش یابد.

علی رجبی با بیان این‌که نساجی شناسنامه فوتبال و ورزش مازندران است، افزود: برای هرگونه همکاری با باشگاه نساجی و کمک به این باشگاه آمادگی داریم و سعی می‌کنیم در کنار هم مسائل مرتبط با این باشگاه را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و ایراداتی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گرفتند نیز سعی کردیم با همکاری همدیگر مشکلات را برطرف کنیم. پیش برویم و مشکلات را برطرف کنیم.

ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: نساجی وزن ورزش استان مازندران را بالاتر می‌برد و ما از موفقیت باشگاه نساجی افتخار می‌کنیم. بر همین اساس از هر اقدامی که بهتر شدن وضعیت این باشگاه خصوصی کمک کند و در حیطه اختیارات این دستگاه باشد حمایت می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری بدون بازده برای ورزش استان

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی گفت: پشتیبانی و همراهی‌های اداره کل ورزش و جوانان بی‌تردید در مسیر بهتر شدن وضعیت باشگاه اثرگذار خواهد بود.

علی خطیر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی باشگاه برای بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افزود: ورزشگاه شهید وطنی متعلق به مردم قائمشهر و مازندران است و هر تغییراتی که در این مجموعه انجام شود و به ارتقای آن کمک کند برای استان باقی خواهد ماند.

وی اظهار کرد: رضا حدادیان بدون این‌که از جایی حمایت مالی شود سالانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به عشق مردم مازندران و برای اعتلای ورزش این استان هزینه می‌کند که آورده مالی هم برای او ندارد. این ظرفیت مهمی برای مازندران است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: می‌شود از ظرفیت آقای حدادیان استفاده بهینه کرد تا اثرگذاری بیشتری در ورزش و به ویژه فوتبال مازندران داشته باشد تا توسعه ورزش با حمایت از سرمایه‌گذار در حوزه‌های دیگر استان هم نمود پیدا کند.

ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی واگذار شد

خطیر افزود: نگاه حامیانه اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی انگیزه‌بخش و امیدآفرین است و برای هواداران این تیم نیز اهمیت و جایگاه بسزایی دارد.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که سال ۱۴۰۱ با حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی و تجهیز شده بود و پس از ماه‌ها خانه‌به‌دوشی نساجی بازی‌های خانگی این تیم را پذیرا شد. این ورزشگاه طی ۲ سال اخیر نیز به طور غیررسمی به باشگاه نساجی واگذار شد و بخش قابل توجهی از هزینه‌های نگهداری ورزشگاه توسط باشگاه نساجی تامین می‌شود. به طوری که بر اساس برخی شنیده‌ها از منابع موثق در ۲ سال اخیر باشگاه نساجی برای بهبود وضعیت ورزشگاه شهید وطنی افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha