واحد تولید لوله آبیاری اراضی زراعی در مشگین‌شهر افتتاح شد

اردبیل - ایرنا - واحد تولید لوله پلی اتیلن برای آبیاری اراضی زراعی، با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید در ناحیه صنعتی بخش ارشق شهرستان مشگین‌شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای صندوق کارآفرینی امید، عصر چهارشنبه در آئین افتتاح خط تولید لوله پلی اتیلن در بخش ارشق مشگین شهر گفت: این واحد تولیدی با تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی مجری طرح راه اندازی شد.

حمیدرضا گلمحمدی افزود: عملیات اجرایی این واحد تولیدی از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۰ نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

وی ادامه داد: لوله های پلی اتیلن به صورت نوار آبیاری اراضی زراعی استفاده خواهد شد و حجم تولید سالانه این واحد تولیدی ۲ هزار تن برآورد می‌شود.

واحد تولید لوله آبیاری اراضی زراعی در مشگین‌شهر افتتاح شد

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای صندوق کارآفرینی امید، حمایت از کسب و کارها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از اولویت‌های کاری این صندوق اعلام کرد.

او اضافه کرد: ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی استان اردبیل به واسطه فعالیت‌های مستمر کشاورزان و بهره برداران وجود دارد و راه اندازی مجموعه‌های مرتبط به فعالیت کشاورزی برای توسعه این بخش ضروری است.

بخش ارشق شهرستان مشگین شهر با حدود ۱۳ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری مرکز استان اردبیل بوده واقع شده و مشگین شهر از مراکز مهم تولید زعفران و انواع میوه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha