کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۲ درصدی مواد پروتئینی در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۲ درصدی موادپروتئینی در استان خبر داد و گفت: قیمت سیمان نیز یک تا ۲ هفته آینده با رفع مشکل توزیع، کاهش می‌یابد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محمد علیمهری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران اظهار کرد: به لحاظ فراوانی هیچ مشکلی در بازار نداریم و همه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار موجود است.
وی با اشاره به مقایسه قیمت کالاها نسبت به یک سال، ۶ ماه و یک ماه گذشته، افزود: در عموم کالاها شاهد ثبات قیمت بودیم و فقط برخی کالاهای خاص افزایش قیمت داشته که قابل کنترل است و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده تا مشکل حل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اضافه کرد: برای چندین کالا مانند صنعت لاستیک، روغن موتور و گوشت انتظار کاهش قیمت وجود داشت که محقق شد، در حوزه مواد پروتئینی همچون گوشت قرمز گوساله و گوسفندی این کاهش را شاهد بودیم.

کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۲ درصدی مواد پروتئینی در تهران

وی یادآور شد: با توجه به توزیع مناسب کالاهای اساسی کاهش قیمت‌ها لحاظ شده است که امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

معاون استاندار تهران کاهش قیمت در حوزه مواد پروتئینی را حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد اعلام کرد و گفت: در یک ماه گذشته به دلیل ورود گوشت از خارج و عرضه دام عشایر این کاهش قیمت رقم خورده است.

علیمهری با اشاره به افزایش قیمت در سیمان افزود: این افزایش قیمت نیز به علت مشکل در توزیع ایجاد شده بود که تلاش بر این است که ظرف یک تا ۲ هفته آینده این مشکل نیز رفع و شاهد کاهش قیمت سیمان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha