استاندار: پتروشیمی ارغوان گستر ایلام تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

ایلام -ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر با ۹۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این مجموعه در حال حاضر ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به‌گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «حسن بهرام‌نیا» عصر روز چهارشنبه در نشست مشترک با مدیران شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر، اظهار کرد: این مجموعه توسط مهندسان فنی و بومی کشور در مراحل نهایی راه‌اندازی و بهره‌برداری است که باعث غرور ملی و بسترساز تولید، اشتغال و رونق اقتصاد است.

وی تصریح کرد: قدردان کارگران، مهندسان و پیمانکاران این مجموعه هستیم و خوشبختانه بنا به گفته مدیرعامل این مجموعه، پتروشیمی ارغوان گستر تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار: پتروشیمی ارغوان گستر ایلام تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار ایلام گفت: تولید گاز در شرکت پالایش گاز ایلام (تنگ بیجار)به ۱۱ میلیون متر مکعب می‌رسد و خوراک پالایشگاه و پتروشیمی ایلام تامین می‌شود.

بهرام‌نیا یادآور شد: همچنین خوراک پارک پلی‌پروپیلن با ۹۰ کارخانه پایین‌دست و اشتغال‌زایی خدود ۲۵۰۰ نفر از طریق مجموعه پتروشیمی ارغوان‌گستر تامین می‌شود.

وی افزود: شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر طی پنج سال حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ظرف ۲ سال اخیر پیشرفت فیزیکی آن به ۹۶ درصد افزایش یافته است..

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر ارتقا ظرفیت چارت سازمانی شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر، گفت: افزایش نیروی انسانی در این مجموعه با افزایش تعداد شیفت‌های کاری ضرورت دارد و امکان‌پذیر است‌.

استاندار: پتروشیمی ارغوان گستر ایلام تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

وی عنوان کرد: به‌کارگیری نیروهای موردنیاز با استفاده از روش برگزاری آزمون و با استفاده(اولویت) از نظریه بومی‌گزینی و اینکه هر کسی به این صنعت دارای شعاع و فاصله نزدیک‌تری است باید دارای ضریب بالاتری در آزمون باشند برگزار شود و فاکتورهایی نظیر سواد، تخصص و سابقه نیز لحاظ شود.

بهرامنیا در ادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد این:عملیات بزرگ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان به منصه ظهور رساند و باعث اتحاد و غرور ملی شد.

مجموعه ارغوان‌گستر در راستای تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی ایلام توسط واحد پترول(شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس) در مراحل نهایی راه‌اندازی است.

این مجموعه اکنون بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات جزئی نیاز دارد که قرار است در آینده نزدیک(سه ماه اینده) راه‌اندازی شود.

این مجموعه از نظر نصب تجهیزات فیزیکی و ابنیه در بالاترین وضعیت پیشرفت فیزیکی است.

🔹️طرح توجیهی این پروژه ۸.۵ همت(۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان) است و همه تامین منابع مالی و نیز هزینه‌ها و گردش مالی شرکت، در بانک‌های استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha