۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85616285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس کردستان بیش از ۴۲ هزار ماموریت انجام داد

سنندج- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نیمه اول امسال ۱۸۰هزار و ۳۶۹ تماس با اورژانس استان ثبت و ۴۲ هزار و ۳۹۶ ماموریت انجام شد.

به گزارش ایرنا، حسین جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این ماموریت ها شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۷ هزار و ۴۸۷ ماموریت مربوط به بیماری بود، افزود: ۹ هزار و ۱۵ مورد ماموریت مربوط به حوادث رانندگی و پنج هزار و ۸۹۴ مورد نیز حوادث دیگر بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: طی ماموریت‌های انجام شده هشت هزار و ۲۶۱ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و ۱۶ هزار و ۴۲۱ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شد.

جعفری تعداد ماموریت‌های قلبی انجام شده در مدت یاد شده را هزار و ۷۵۰ مورد و مأموریت های تنفسی را هزار و ۱۸ مورد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۳۷مورد غرق شدگی در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شد، اضافه کرد: در این مدت ۱۸۲ هزار و ۸۸۹ تماس با فوریت های پزشکی ثبت شد که ۱۳ هزار و ۲۳۰ مورد آن مزاحمت تلفنی بود که می تواند بر روند خدمت رسانی فوریتهای پزشکی تاثیری چشمگیری داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha