حضور معاون اول رییس جمهور در نخستین روز کاری استاندار آذربایجان شرقی

تبریز- ایرنا- در نخستین روز کاری استاندار آذربایجان شرقی دکتر «محمدرضا عارف» معاون اول رییس جمهور، دکتر «شهرام دبیری» معاون پارلمانی رییس جمهور و محمدعلی سبحان الهی استاندار اسبق در دفتر کار «بهرام سرمست» استاندار جدید آذربایجان شرقی حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، عارف با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید آذربایجان شرقی در مسئولیت جدید، انتصاب وی را تبریک گفت.

وی با اشاره به ظرفیت های غنی آذربایجان شرقی این استان را مستعد پیشرفت و توسعه بیشتر دانست که با حضور استاندار جدید محقق می شود.

در این دیدار سرمست تقاضا و مطالبات استانی را تقدیم معاون اول رییس جمهور کرد. 

معاون اول رییس جمهور صبح امروز تبریز را ترک کرد.

معارفه استاندار آذربایجان شرقی به زودی برگزار می شود. 

مراسم معارفه « بهرام سرمست» به عنوان استاندار آذربایجان شرقی که قرار بود دیروز با حضور وزیر کشور برگزار شود به دلیل لغو پروازهای مسافری با تعویق مواجه و به زمان دیگری موکول شد.

صبح امروز استاندار آذربایجان شرقی و معاون پارلمانی رییس جمهور با امام جمعه تبریز نیز دیدار می کنند. 

به گزارش ایرنا، سرمست عصر دیروز وارد آذربایجان شرقی شد و مورد استقبال گرم مدیران ارشد استانداری و استان قرار گرفت.

بهرام سرمست از چهره های شاخص آذربایجان شرقی دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی، متولد سال ۱۳۴۸ شهرستان بناب بوده و از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ دهمین استاندار قم در دولت دوازدهم حسن روحانی بوده است.

سرمست مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد، وی همچنین در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را برعهده داشته است.
مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، ‌سرپرست فرمانداری تبریز ، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور، عضو هیات علمی و تدریس در دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس نیز از جمله سوابق مدیریتی و علمی وی به شمار می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha