۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85616370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم‌خانگی و موتورسیکلت در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچیان لوازم خانگی و موتور سیکلت در همدان و ملایر 6 میلیارد ریال جریمه شدند.

مرضیه یونسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از دریافت جریمه ۲ میلیارد و ۸۹ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آشپزخانه و اسباب بازی در همدان خبر داد.

وی ادامه داد: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۵۹ ست ۶ عددی و ۴۴ ست پنج عددی ظروف غذا خوری پلاستیکی، ۴۸ ست ۲۴ عددی قاشق و چنگال، ۴۸ ست ۲ عددی قاشق و چنگال کودک، ۱۵۰ عدد پادری و ۳۳۶ عدد انواع اسباب بازی به ارزش یک میلیارد و ۸۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی افزود: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل کالا، متخلف را معادل ارزش آن به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی و در مجموع به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان با قطعی شدن حکم صادره ، این جریمه را دریافت کرد.

یونسی اظهار کرد: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو سواری ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

جریمه تاوان قاچاق موتورسیکلت در ملایر

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت سه میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریالی قاچاقچی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان ملایر خبر داد.

یونسی گفت: پرونده نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی ، اتهام نگهداری کالای قاچاق را محرز وعلاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر، این موتورسیکلت را در حال تردد کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha