عملیات موشکی ایران قلب مومنان را در سراسر جهان شاد کرد

چابهار - ایرنا - جامعه مدرسین و طلاب جامعةالحرمین‌الشریفین اهل سنت چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای از عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونسیتی تقدیر کردند و گفتند: عملیات موشکی ایران به اسرائیل قلب مومنان را در سراسر جهان شاد کرد.

به گزارش ایرنا، در بیانیه روز پنجشنبه مدیریت، جامعه مدرسین و طلاب جامعةالحرمین‌الشریفین اهل سنت چابهار آمده است: تأسیس رژیم صهیونسیتی بر پایه‌ زور و اشغالگری بوده و در این مدت بدترین ظلم ها را علیه ملت مظلوم فلسطین روا داشته است و بر هیچ یک از قطع‌نامه‌های سازمان ملل پایبند نبوده و در سال‌های اخیر با پشتیبانی آمریکا در صدد حذف آرمان فلسطین بود که الحمدلله عملیات طوفان‌الاقصی تمام برنامه‌های خبیثانه آن‌ها را نقش بر آب کرد.

این بیانیه می افزاید: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و شکست بزرگ این رژیم به کشتار و ترور مردم غیرنظامی و تخریب گسترده غزه روی آورد و در یک سال گذشته تمامیت ارضی کشورهای مختلف از جمله لبنان، سوریه، یمن و کشور عزیزمان ایران اسلامی را نقض کرده و میهمان جمهوری اسلامی اسماعیل هنیه را در پایتخت به شهادت رساند.

در بخشی از این بیانیه ذکر شده است: رژیم صهیونسیتی با غرور کاذب و پشتیبانی آمریکای جنایتکار در هفته‌های اخیر بسان سگ هاری بود که به هیچ کس رحم نمی‌کرد و نیاز بود که تنبیه اساسی شود که بحمدالله عملیات وعده صادق ۲ غرور کاذب این رژیم را شکسته و باعث شادی قلوب مؤمنان در تمام جهان شد.

این بیانیه می افزاید: امیدواریم کشورهای اسلامی و عربی برای پایان دادن به اشغالگری این رژیم در فلسطین، نقش پررنگی ایفا کنند و از خداوند متعال خواستاریم که کشور عزیزمان را از شر دشمنان و استکبار جهانی مصون بدارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha