۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85616485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار بر تعیین اعتبارات محله های کم برخوردار البرز

کرج - ایرنا - استاندار البرز از شهرداری ها خواست تا نسبت به تعیین اعتبارات محله های کم برخوردار هدف قرارگاه اجتماعی استان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز با تبریک پاسخ غرورآفرین وعده صادق ۲ به صهیونیست ها و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، افزود: باید در محله های هدف قرارگاه اجتماعی تدابیر ویژه جهت آموزش و اوقات فراغت بانوان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی، جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی و توانمندسازی بانوان در محله ها داشته باشد.

عبداللهی گفت: ایجاد سالن های ورزشی در ۶۷ محله هدف قرارگاه اجتماعی استان می تواند در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد .

استاندار البرز بیان کرد: اعطای پروانه رایگان برای ساخت سالن های ورزشی، مجموعه های درمانگاهی و بیمارستانی در استان توسط شهرداری ها اطلاع رسانی شود.

ایجاد تصفیه خانه های محلی در مناطق شهری استان البرز در دستور کار قرار گیرد

عبداللهی با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه های محلی پساب در مناطق شهری استان در دستور کار قرار گیرد، افزود: همچنین ایجاد مخازن ذخیره آب در محله ها با هدف تاب آوری در شرایط بحران باید از سوی شهرداری ها در برنامه قرار گیرد.

وی گفت: باید تمرکز ویژه ای بر روی محله های هدف قرارگاه داشته باشیم و در انتخاب مدیران محله ها بازنگری صورت گیرد و از نظر مردم نیز بهره گیری شود.

استاندار البرز افزود: مدیران محله ها باید نسبت به شناسایی افراد نیازمند در این مناطق اقدام کنند و توجه دستگاه ها و نهادهای مسوول و ظرفیت بزرگ خیرین را به این امر مهم معطوف کنند.

استاندار البرز با اشاره به ساماندهی کانال سیاه جوی در ماهدشت، گفت: انتهای این کانال باید توسط جهادکشاورزی استان ساماندهی شود.

وی افزود: پروژه کمربندی ماهدشت که به نوعی پدافند غیرعامل در حوزه راه محسوب می‌شود باید تسریع و به صورت ویژه آن را دنبال کرد.

در نشست امروز قرارگاه اجتماعی استان البرز مدیر خانه محله های حسین آباد مهرشهر و شهرک پیام ماهدشت در خصوص نیازها، مطالبات و دغدغه‌های این محله ها گزارشی ارائه دادند و استاندار البرز دستور لازم در خصوص حل مشکلات را صادر کرد.

همچنین مدیرخانه محله شهرک پیام طی گزارشی اعلام کرد از ۳۸ موضوع و نیاز این محله ۲۸ مورد اجرایی شده و تحولات بزرگی در زمینه های مختلف ورزشی، درمانی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی این شهرک رقم خورده که حاصل مصوبات این قرارگاه، بازدیدهای میدانی و توجه ویژه استاندار البرز و مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز و سایر مدیران و مسوولان مربوطه است.

وی پروژه های باقی مانده را برای این شهرک حایز اهمیت دانست و از استاندار البرز درخواست کرد که برای تحقق آنها نیز تدابیر و دستور لازم را صادر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha