۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85616500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردشگری سلامت، ظرفیت مغفول مانده در قزوین

۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85616500
گردشگری سلامت، ظرفیت مغفول مانده در قزوین

قزوین - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قزوین گفت: گردشگری سلامت یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان بوده که مورد غفلت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رحمانی روز پنجشنبه در نشست کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین با دارا بودن جاذبه‌های مختلف گردشگری و توریستی و قابلیت های متعدد می تواند در گردشگری سلامت نیز ورود جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت استان در برخی موارد مانند چشم پزشکی در حال شکل گیری است، تصریح کرد: ما می‌توانیم برای توسعه فعالیت‌های گردشگری و ارایه راهبردهای مرتبط با صنعت گردشگری پزشکی، درمانی، مراقبتی با تدوین برنامه‌های عملیاتی و راهبردی برای توسعه و جذب گردشگران استانی با تعیین زیرساخت‌های درست اثرگذار باشیم.

رحمانی، شناسایی موانع و چالش‌های توسعه گردشگری سلامت در استان قزوین را از ارکان اساسی دانست و تشریح کرد: الویت ما بر این است که در مرحله نخست عوامل توسعه گردشگری سلامت را شناسایی کرده و با مطالعه و تدوین برنامه ریزی و همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعیین مولفه‌های موثر در توسعه و پیشرفت آن گام برداریم.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از شهرهای پیشرو در موضوع گردشگری سلامت، شهر شیراز است که می‌تواند الگو واقع شود، البته مطالعه موردی استان قزوین به اتمام رسیده و نتایج آن برای توسعه بخش گردشگری سلامت در اختیار ذینفعان قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha