۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85616548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درآمد دولتی معادن اردبیل به ۳۰۲ میلیارد ریال رسید

اردبیل- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: درآمد حقوق دولتی معدن‌ها در این استان به مبلغ ۳۰۲ میلیارد ریال در ۶ ماهه نخست سال جاری رسید.

مسعود ایرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد فعالیت‌های معدنی استان اردبیل تشریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در مجموع شاهد ۶۹ فرصت شغلی در حوزه معدن بودیم و از جمله چهار فقره پروانه اکتشاف با ظرفیت اشتغال ۱۲ نفر در نیمه نخست امسال صادر شد.

وی با اشاره به پیگیری‌ها برای واگذاری بیش از ۳۰۰ واحد و محدوده معدنی به سرمایه‌گذاران افزود: همچنین ۲ فقره گواهی کشف با ظرفیت اشتغال ۶ نفر و ۹ فقره مجوز برداشت با ظرفیت اشتغال ۲۷ نفر از ابتدای سال جاری تا کنون در استان اردبیل صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: امسال همچنین ۶ فقره پروانه بهره‌برداری از معدن‌های استان با ظرفیت اشتغال ۲۴ نفر از سوی این اداره‌کل صادر گردید.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر در مجموع بیش از ۲۰۰ واحد معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در نقاط مختلف استان اردبیل فعال است.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha