هدفگذاری افزایش تولید بیش از ۶۵ هزار بشکه نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون
عکس آرشیوی است

اهواز- ایرنا- رییس مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه حداکثر توان برای تحقق برنامه تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گذاشته می‌شود، گفت: افزایش تولید بیش از ۶۵ هزار بشکه نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون هدفگذاری شده است.

به گزارش ایرنا محمد حسین غزل روز پنجشنبه در حاشیه نشست جلسات بیش بینی بهره دهی چاه‌های شرکت بهره برداری مارون با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی های لازم براساس توان تولید برای تحقق PGC در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام شده است.

وی افزود: با بهره گیری از عملیات‌های ترمیمی، تعمیری و توسعه ای با تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های ترمیمی و برخی اقدامات در سطح الارض مورد نیاز در نظر داریم تا با تحقق افزایش ۶۵ هزار بشکه در روز در شرکت مارون، مناطق نفتخیز جنوب را به تعهدات تولید نزدیک کنیم.

رئیس مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: عمده اقدامات مدنظر برای افزایش تولید در بخش ترمیمی شامل مشبک کاری چاه‌ها، عملیات اسیدکاری با روش‌های جدید و ... است.

براساس این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در خوزستان عهده دار تولید از مخازن مارون آسماری، بنگستان، شادگان آسماری بنگستان و کوپال آسماری بنگستان است.

۲۸ کارخانه بهره‌برداری، نمک‌زدایی، ایستگاه‌های تقویت فشار تزریق گاز در مناطق عملیاتی این شرکت شامل شهرستان‌های رامشیر، رامهرمز و اهواز فعالیت دارند.

روزانه حدود ۶۰۰ هزار بشکه نفت خام در این شرکت تولید می‌شود؛ علاوه بر این روزانه ۵۸۵ میلیون فوت مکعب گازهای همراه نفت در حوزه عملیاتی این شرکت جداسازی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha