استاندار: نواقص ورزشگاه آزادی کرمانشاه طی چند مرحله برطرف خواهد شد + فیلم

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در سرکشی از ورزشگاه و چمن مجموعه ورزشی آزادی این خطه غربی ایران قول داد که نواقص و اشکالات استادیوم که برای میزبانی از تیم های فوتبال در لیگ دسته اول باشگاه های کشور وجود دارد طی چند مرحله و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی عصر پنجشنبه در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان ، رییس هیات فوتبال استان ، نماینده باشگاه بعثت، شماری از مدیران کل و جمعی از اهالی رسانه نیز حضور داشتند افزود: مجموعه آزادی یکی از سرمایه های ورزشی استان محسوب می شود که باید برای حفظ و صیانت از آن تمام تلاش خود را بکار گیریم .

وی با تبریک راهیابی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به لیگ دسته اول باشگاه های ایران یادآور شد: فدراسیون فوتبال ایراداتی را در زمینه امکانات این ورزشگاه برای میزبانی از تیم ها مطرح کرده است که خوشبختانه بسیاری از آنها برطرف شده است.

استاندار: نواقص ورزشگاه آزادی کرمانشاه طی چند مرحله برطرف خواهد شد + فیلم

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در زمان حاضر چند مشکل این ورزشگاه از جمله نور ، رختکن و سامانه های گرمایشی و سرمایشی آن باقی مانده است که ضمن بازدید از این ورزشگاه و در گفت و گوهایی که با مسوولان هیات فوتبال و مدیران این ورزشگاه صورت گرفت تلاش می شود در چند مرحله با همکاری سایر ارگان ها و سازمان ها به انجام برسد.

صحرایی گفت: برخی از این اصلاحات را تلاش خواهیم کرد تا قبل از میزبانی تیم بعثت در هفته آینده به اتمام برسانیم و قسمتی از اصلاحات نیز که به فعالیت های عمرانی زماندار نیاز دارد تلاش می شود در آینده نزدیک به انجام برسد.

وی اظهار کرد: در کنار ساماندهی به وضعیت چمن و بازسازی تجهیزات ورزشگاه آزادی در زمینه میزبانی برای مسابقات فوتبال توجه به بازسازی سایر بخش های آن از جمله پیست این مجموعه نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در هفته گذشته دیداری با وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و گفت و گو های خوبی در زمینه بازسازی ورزشگاه انجام شد که انشاالله پیگیری و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه چمن مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه که برای میزبانی مسابقات تیم بعثت در لیگ فوتبال دسته اول باشگاه های کشور به فدراسیون فوتبال معرفی شده است با ایراداتی که در بازدیدی که پیش از آغاز مسابقات از سوی ناظر فدراسیون صورت گرفت مواجه شد ولی با تلاش مسوولان تا حدودی زیادی برطرف شد.

پس از آغاز بازی های لیگ و اعتراضاتی که از سوی برخی تیم های میهمان صورت گرفت سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به هیات فوتبال استان کرمانشاه مهلتی را برای تکمیل بازسازی برخی نقاط تعیین کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha