خادمیاران شهدا در سراسر کشور گسترش یابد

تهران- ایرنا- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خادمیاران شهدا باید در سراسر کشور فعال شوند، گفت: هر شهید یک جریان و موضوع است که باید به باطن آن بپردازیم.

به گزارش ایرنا از «ایثار»، سعید اوحدی روز پنجشنبه- ۱۲ مهر- در همایش ملی تشکل‌های ایثارگری خادمیاران شهدای کشور درباره اقدامات صورت گرفته توسط خادمیاران سراسر کشور گفت: این اتفاق بزرگی است و با تمام وجود افتخار می‌کنیم که این حرکت را آغاز کردید و باید این مجموعه را گسترش دهید؛ چرا که جریان شهدا به قدری برکت و عظمت دارد که امیدوارم بتوانیم این جریان را در تمام استان‌ها داشته باشیم.

وی افزود: زمانی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده و گزارش عملکرد خود را ارائه دادیم، ایشان فرمودند که ما در قبال جامعه ایثارگری دو رویکرد داریم. در ابتدا رویکرد ظاهری که مهم است و دیگری رویکرد باطنی که جوهره اصلی آن محسوب می‌شود. روزمره‌گی و غفلت نباید ما را از نورانیت و برکت جامعه ایثارگری دور کند. هر شهید یک جریان و موضوع است که باید به باطن آن بپردازیم.

معاون رئیس جمهوری خطاب به فرزندان شهدا و خادمیاران سراسر کشور گفت: کاری که شما می‌کنید، باعث شادی والدین و خانواده شهدا می‌شود که حدیث قدسی از خداوند رحمان ذکر شده که فرمودند اگر ما شهیدی را از خانواده جدا کردیم، خود من جایگزین این شهید در خانواده‌اش خواهم بود. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مسیر با افتخار و با تمام توان در خدمت شماست تا بتوانیم این مسئولیت سنگین را به مقصد برسانیم.

جریان مقاومت حزب‌الله پیروز است

اوحدی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله اظهار داشت: ضایعه جنایات رژیم سفاک و فاسد صهیونیستی را تسلیت عرض کرده و معتقدیم که این رژیم از مرزهای خباثت عبور کرده و به جنونی رسیده که به برکت شهدای مظلوم لبنان و فلسطین شاهد سرنگونی این جنایتکاران خواهیم بود.

وی گفت: قانون‌مندی نظام خلقت در طول تاریخ این گونه بوده که زمانی که مقابله حق علیه باطل به اوج خودش می‌رسد، خداوند نعمت‌های بزرگی را برای جامعه بشریت عرضه نموده و شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

اوحدی با اشاره به اینکه در تاریخ نیز همچون واقعه کربلا نداریم که امام حسین (ع) با تمام خانواده خود در این مسیر گام برداشتند، افزود: در اوج این تقابل و حرکت ایشان از مکه به کربلا، امام در منزلگاه‌های مختلف صحبت‌های متفاوتی با مردم داشتند و در حقیقت فرمایش ایشان بعد از شهادت یارانش کلید رمز شرایط امروز است که بعد از اتمام حجت‌ها فرمودند که من با اهدای خونم دین جدم را احیا می‌کنم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: آن روز امام حسین (ع) با تمام محدودیت‌های زمان ایستادگی کردند و امروز هم شک نداشته باشید، عظمتی که در اربعین اتفاق افتاد که در نوع خود بی نظیر است، حاصل همان دیدگاه است.

وی اظهارداشت: بزرگترین حادثه دوران خلقت حادثه عاشورا است که بزرگتر از آن نداشته و نداریم، طبق گفته پیامبر اکرم (ص) امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و بعد از بیش از ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا بیش از ۲۰ میلیون نفر در اربعین حسینی شرکت کردند که بزرگترین گردهمایی تاریخ خلقت بشریت محسوب می‌شود.

اوحدی گفت: ما یقین داریم که بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، جریان مقاومت حزب‌الله پیروز است. دیروز تمام رسانه‌های دنیا که طی چند ماه گذشته برای خون مظلومان غزه و لبنان لال بودند، عزا گرفته و برای چند صهیونیستی ناراحت بودند اما این حرکت زمینه نابودی صهیونیست را فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha