استاندار قم: دستگاه‌های اجرایی شرایط رفاه مجرومان لبنانی را فراهم کنند 

قم- ایرنا - استاندار قم با تاکید بر لزوم اختصاص فضاهای اسکان و رفاهی سازمانی جهت  اسکان مجروحان و خانواده های لبنانی منتقل شده به قم گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی  قم موظف به در اختیار گذاشتن فضاهای اسکان و رفاهی ویژه مجروحان و خانواده‌های منتقل شده لبنانی هستند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد آقامیری با صدور دستور و ابلاغ فوری، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را موظف و ملزم به در اختیار گذاشتن کلیه فضاهای رفاهی و اسکان سازمانی، به خانواده‌های مجروحان منتقل شده لبنانی به ایران کرد.

وی همچنین تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را به نظارت و اجرای دقیق این دستور موظف نموده و تاکید کرد: رعایت این ابلاغیه لازم بوده و نظارت دقیقی نیز بر چگونگی اجرای آن صورت خواهد گرفت.

آقامیری در ادامه یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده و تجهیز هرگونه فضای دارای قابلیت اسکان، اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا ، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه - ۲۷ و ۲۸ شهریورماه - در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha