امام جمعه همدان: فرهنگ حمایت از سرمایه گذاران در استان تقویت شود

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: استان از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف بهره مند بوده که با تقویت فرهنگ حمایت از سرمایه گذاران می‌توان به بهترین شکل از آنها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی عصر پنجشنبه در دیدار با "حمید مولانوری شمسی" استاندار جدید همدان، اظهار کرد: روز گذشته گزارش ارایه شده توسط استاندار جدید در آیین معارفه بیانگر آشنایی ایشان با استان و ظرفیت‌های موجود در آن بود.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاران در استان هستیم، افزود: دستگاه‌های نظارتی از مدیران حمایت کنند و مانع از ریسک‌پذیری آنها نشوند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ترک ‌فعل‌های مسوولان باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در عرصه مسکن راهی جز مردمی سازی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن، همدان از جمله شهرهای گران کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: در این حوزه با توجه به واقعیت‌های موجود در عرصه اقتصاد و آورده‌های مردمی با مشکلاتی روبرو هستیم که باید با یک برنامه ریزی دقیق این مشکلات برطرف شود.

به گفته آیت‌الله شعبانی موثقی، ساز و کار مردمی سازی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست بایستی در حوزه مسکن طراحی شود.

وی افزود: شاخص‌های تخصص، انگیزه و مردم داری در انتخاب مسوولان که توسط استاندار مطرح شد، امیدوار کننده است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امروز مسوولان باید در کنار مردم باشند، ادامه داد: بنای کار ما بر حمایت از دولت‌ها بوده و هست، چرا که موفقیت دولت، حل مشکلات مردم را به دنبال دارد.

نمایده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در سند فرهنگی استان حل بسیاری از آسیب‌ها و اولویت‌ها آورده شده است، اظهار کرد: برای حل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در استان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی باید حمایت و تقویت شود.

به گزارش ایرنا، حمید ملانوری شمسی روز هشتم مهرماه جاری با تصویب هیات دولت به عنوان هفدهمین استاندار همدان انتخاب شد.

مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان روز گذشته (چهارشنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد که در این آیین ضمن تقدیر از خدمات علیرضا قاسمی فرزاد، حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار همدان معرفی شد.

علیرضا قاسمی فرزاد از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان استاندار همدان در دولت سیزدهم معرفی و تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت.

استاندار جدید همدان متولد سال ۵۱ واهل شهرستان انار واقع در استان کرمان است.

امام جمعه همدان: فرهنگ حمایت از سرمایه گذاران در استان تقویت شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha