شخصیت‌ها دفتر یادبود شهادت اسطوره‌های مقاومت در مسکو را امضا کردند + فیلم

مسکو- ایرنا- جمعی از مقامات و شخصیت‌های سیاسی، مذهبی روسیه و دیپلمات‌های خارجی روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور در اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، دفتر یادبود اسطوره‌های مقاومت را امضا کردند.

به گزارش ایرنا، این شخصیت‌ها روز پنجشنبه با حضور در اقامتگاه سفارت ایران در مسکو، ضمن امضای دفتر یادبود شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان و همرزمان شهید ایشان به ابراز همدردی پرداختند.

شخصیت‌ها دفتر یادبود شهادت اسطوره‌های مقاومت در مسکو را امضا کردند + فیلم

در این آیین که با حضور کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برگزار شد، جمعی از مقامات و شخصیت‌های روس و دیپلمات‌ها و وابستگان خارجی برخی کشورها حضور داشتند.

شخصیت‌ها دفتر یادبود شهادت اسطوره‌های مقاومت در مسکو را امضا کردند + فیلم

شماری از شرکت کنندگان در گفت و گو با سفیر کشورمان، ضمن ابزار تأسف از تداوم جنایات رژیم اشغالگر قدس، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی را ستودند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳، در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

پیش از این وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای، اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم و اعلام کرده بود: هدف قرار دادن شهروندان لبنانی، عملا و به صورت ناگزیر منجر به موج جدیدی از خشونت منجر خواهد شد. بنابراین، مسئولیت کامل تشدید تنش های بعدی بر عهده اسرائیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha