۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85617099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰۰ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی ۲ پروژه راهداری در دهلران هزینه می شود

ایلام - ایرنا - نماینده مردم آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار و ۲۰۰ میلیار ریال برای اجرای پروژه های تعریض و ایمن سازی فاز یک محور دهلران به مهران در محدوده (زعفرانیه )و بهسازی و تعریض گردنه حادثه خیز (دنه ) در مسیر زرین آباد هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "اسدالله چراغی" روز جمعه در در آئین کلنگ زنی پروژه های تعریض و ایمن سازی فاز یک محور دهلران به مهران در محدوده (زعفرانیه )و بهسازی و تعریض گردنه حادثه خیز (دنه ) در مسیر زرین آباد، اظهار کرد: فاز اول پروژه تعریض و ایمن سازی فاز یک محور دهلران به مهران ۲۰ کیلومتر است.

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تاکید کرد و گفت: پروژه های راهداری در راستای ایمن سازی مسیرهای مواصلاتی در اولویت تکمیل شدن قرار داشته باشند.

چراغی بر ضرورت کار جهادی در راستای تکمیل پروژه ها تاکید کرد و افزود: پیمانکاران باید به جد پای کار باشند و نظارت لازم اعمال شود که مبادا در این پروژه تاخیری صورت گیرد.

وی گفت: راه های دهلران نیازمند توجه جدی هستند چرا که این شهرستان در ایام اربعین یکی از پرترددترین مسیرها برای زوار اربعین حسینی منتهی به مرز مهران است.

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۵۰ میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز در منطقه سنگر نادر مسیر دهلران به مهران هزینه می شود.

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی از قطعه سنگر نادر در مسیر دهلران به مهران، اظهار کرد: حذف نقاط حادثه خیز در منطقه "سنگر نادر" با ۵۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

"سیدزاهدین چشمه خاور" با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل منابع ملی و استانی تامین می شود، افزود: پیمانکار این پروژه به جد پای کار است که به موقع و بر اساس زمان بندی تحویل داده شود.

فرماندار ویژه دهلران هم از فعالیت پروژه های راهداری خبرداد و گفت: پروژه حذف نقاط حادثه خیز سنگر نادر نقش موثری در کاهش تصادفات دارد.

"لطیف صادقی" خاطرنشان کرد: این پروژه چهار کیلومتر طول دارد و با ۵۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

شهرستان گرمسیری دهلران در ۲۲۰ کیلومتری مرکز استان ایلام واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha