امام جمعه ساوه: نمایش قدرت بازدارندگی ایران و پاسخ به دشمن دستاوردهای وعده صادق ۲ است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت که نمایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی از مهمترین دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به عملیات صادق ۲، اظهار کرد: آنچه که امروزه پاسداران قهرمان و ارتشیان دلاور و نیروهای انقلابی انجام دادند به تعبیر بزرگان یک فتح قریب و مبین بود تا دشمن بداند ما قدرت داریم، می‌توانیم و انجام می‌دهیم.

وی افزود: این فتح، یک سکه با دوروی نورانی بود که یک طرف آن قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و طرف دیگر نواختن سیلی کمر شکن به رژیم صهیونیستی بود که این ۲ هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

حجت الاسلام رحیمی خاطر نشان کرد: شکست، بهترین واژه در توصیف وضعیت رژیم صیونیستی است که روزنامه‌های اسرائیل به این واقعیت صراحتاً اعتراف کرده‌اند.

وی یادآور شد: اکنون اگر حتی اسرائیل پاسخی به عملیات وعده صادق ۲ دهد، چیزی عوض نمی‌شود، تنها سرعت سقوط خود را بیشتر می‌کند.

امام جمعه ساوه افزود: بازدارندگی جمهوری اسلامی با این سیلی تاریخی تثبیت شد از این به بعد هر اقدامی، به اقتدار ما اضافه می‌کند و از قدرت رژیم می‌کاهد.

وی یادآور شد:‌ نهایت اینکه این عملیات از جهات مختلف بهت‌آور بودکه مهمترین آن ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی و نمایش قدرت ایران بود.

شهادت نثار زیباترین ارزش انسانی است

خطیب جمعه ساوه با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله رهبر مجاهد حزب الله، گفت: شهادت به عنوان زیباترین ارزش‌های انسانی، یعنی نثار برترین و محبوبترین سرمایه دنیوی انسان برای آرمانی که زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

رحیمی به هفته نیروی انتظامی اشاره کرده و افزود: بی تردید استقرار نظم و امنیت در کشور مدیون و مرهون ایثارگری و فداکاری پرسنل سخت کوش نیروی انتظامی است که در مسیر آسایش و ارتقای احساس امنیت عمومی در اقصی نقاط کشور از هیچ تلاشی حتی به قیمت سلب آسایش خود و خانواده خویش مضایقه نم یکنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئله اهمیت امنیت آن قدر مهم و روشن و بدیهی است که گاهی انسان از آن غافل می شود چنانکه این امنیت مرهون و مدیون نهادهای امنیتی کشور بوده که یکی از مهترین آنها نیروی انتظامی است.

امام جمعه ساوه گفت: تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی وابسته است و هرگونه تضعیفی که متوجه نیروی انتظامی بشود بر امنیت ملی تاثیر سوء می‌گذارد.

حجت الاسلام رحیمی به افراد جامعه توصیه کرد که پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی را تنها نگذارند و به هر نحو ممکن حمایت کنند و ثانیا علاقه و عشق خودشان را به این نیروی عزیز ابراز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha