۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85617287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق ۲ جایگاه برتر جمهوری اسلامی را اثبات کرد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با تاکید بر اقتدار ایران و متزلزل شدن رژیم صهیونیستی گفت: عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ جایگاه برتر جمهوری اسلامی را اثبات کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: دنیا در عملیات وعده صادق ۲ فهمید ایران کجا ایستاده و اسراییل کجاست و گنبد آهنین با آن همه تبلیغ و حمایت های آمریکا شکسته شد.

وی اظهار داشت: به اعتراف همه کارشناسان دنیا ۹۰ درصد موشک های ایران به هدف خورده است و ما از سپاه پاسداران تشکر می کنیم اما دشمن با شایعات برای ناامیدی ملت تلاش می کند بنابراین مردم باید نسبت به این موارد بی اساس، بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اکنون بسیار متزلزل شده و اقدامات آن از استیصال و درماندگی است بیان کرد: تصور می کنند با ترور شهید سید حسن نصرالله جبهه مقاومت تضعیف می شود در صورتی که قوی تر هم خواهد شد.

وی با اشاره به ناراحتی ملت از ترور ناجوانمردانه شهید سید حسن نصرالله گفت: اما با ترور این شهید بزرگوار ناامید نمی شویم، جبهه مقاومت با جدیت به راه خود ادامه می دهد و حزب الله هم با تمام توان می جنگد تا پیروز شود.

امام جمعه بروجرد گفت: با وجود قوت گرفتن شایعات ترور اما رهبر انقلاب خودشان در نماز جمعه امروز تهران حاضر شدند که این نماز جمعه تاریخی است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه حزب الله لبنان با عملیات وعده صادق تقویت شد و یمنی ها و فلسطینی ها خوشحال شدند ادامه داد: رهبر ما سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی، سرداران، امیران و قهرمانانی تربیت کرده است که در دنیا بی نظیر هستند بنابراین نباید به شایعاتی مبنی بر قدرت آنچنانی اسراییل توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده کم نظیر در دنیا علیه فساد، فقر، فلاکت ،ظلم و وابستگی به دشمن است افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها و آنهایی که نهایت ظلم را به مردم داشتند بیرون شدند و ایران به کشوری مستقل تبدیل شد.

وی یادآور شد: دشمنان پس از انقلاب، ترور و بعد هم جنگ را تحمیل کردند اما این انقلاب با ایستادگی مردم استوار به مسیر خود ادامه می دهد طوری که مردم مسلمان فلسطین از آن الگو گرفتند و در لبنان نیز حزب الله توسط گروهی جوان تشکیل شد که توانستند رژیم اسراییل را از جنوب کشورشان بیرون کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رژیم اسراییلی که پنج کشور اسلامی را در چند ساعت شکست داد برابر گروه نوپای جوان حزب الله لبنان و جوانان شیعه مسلمان شکست خورد و پا به فرار گذاشت .

وی با اشاره به شکست اسراییل در جنگ ۳۳ روزه با لبنان اظهار داشت: از ۳۰ سال قبل تاکنون طرح ترور را در برنامه خود داشتند و اینگونه نبوده است که اکنون به فکر ترور باشند.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی کودک گفت: باید برای داشتن کودکانی سالم، تربیت اسلامی مورد توجه باشد تا اخلاق و ادب اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز روستا و عشایر نیز اضافه کرد: باید خواسته ها و مطالبات این قشر تولید کننده مورد توجه باشد زیرا عشایر و روستاییان و اقشار زحمت کشی هستند که باید در اولویت باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha