۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85617309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: امنیت جامعه مدیون فداکاری نیروهای انتظامی است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: امنیت، عزت و اقتدار کشور اسلامی ایران مدیون ایمان، اخلاص و فداکاری نیروهای مقتدر انتظامی است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری یزد، " مهران فاطمی " در پیامی فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت و نوشت: نعمت عظیم امنیت و نظم عمومی نعمتی است که امروز اقتدار و عزت را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آورده و آرامشی پایدار را به این سرزمین پهناور عطا کرده است.

یکی از مهم ترین عوامل این نظم و آرامش فراگیر، فداکاری و جان بر کفی عوامل خدوم و دلاور انتظامی است که در این راه مقدس دست از جان عزیز خویش کشیده و حتی عزیزترین فرزندان خویش را برای آسایش و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی تقدیم نموده اند.

یزد اما در عرصه امنیت و آرامش، استانی ممتاز و برجسته است که یکی از مهم ترین محورهای تحقق این دستاورد ارزشمند، تلاش بی وقفه و از خودگذشتگی فرماندهی، کارکنان و سربازان وظیفه شجاع و فداکار انتظامی در استان دارالعباده و دارالعلم یزد است که حقیقتا شایسته عالی ترین تجلیل هاست.

اینجانب با تبریک صمیمانه فرا رسیدن هفته انتظامی به تمامی عوامل خدوم این سازمان، به ویژه فرماندهی دلاور و عوامل سختکوش انتظامی استان، موفقیت و سرافرازی همگان را در پرتو آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) با سرلوحه‌قراردادن فرامین رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha