استاندار: ظرفیت مجموعه باستانی هگمتانه برای تقویت گردشگری همدان مورد استفاده قرار گیرد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: در کنار جاذبه‌هایی همچون غار علیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر، مجموعه هگمتانه یکی از شاخص‌ترین جاذبه‌های تاریخی استان است که باید از ظرفیت آن برای توسعه و تقویت صنعت گردشگری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید ملانوری‌شمسی روز جمعه در حاشیه بازدید از محوطه باستانی هگمتانه، با اشاره به اینکه یکی بزرگترین ظرفیت‌های همدان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان است، افزود: برای توسعه استان محورهای مختلفی تعریف شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین محورهای توسعه همدان را صنعت گردشگری قرار دادیم و بازدید از محوطه باستانی هگمتانه و برخی از دیگر جاذبه‌های گردشگری استان با این هدف انجام‌ شد.

ملانوری‌شمسی با اشاره به اینکه باید معرفی جدی از همدان شکل بگیرد تا شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی باشیم، افزود: تلاش می‌کنیم صنعت گردشگری در همدان باعث اشتغال مناسب شود و ایجاد ثروت کند.

دیدار چهره‌به‌چهره استاندار همدان با مردم

استاندار همدان از محوطه آرامگاه حکیم شیخ‌الرئیس بوعلی‌سینا به صورت چهره‌به‌چهره با مردم شهر همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار چهره‌به‌چهره استاندار همدان با مردم

همچنین استاندار همدان صبح امروز به همراه معاونان خود و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن حضور در گلزار شهدای شهر همدان با آرمان‌های امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت پیمانی دوباره بست.

دیدار چهره‌به‌چهره استاندار همدان با مردم

به گزارش ایرنا، حمید ملانوری شمسی روز هشتم مهرماه جاری با تصویب هیات دولت به عنوان هفدهمین استاندار همدان انتخاب شد.

مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان شامگاه چهارشنبه ۱۱ مهر در سالن جلسات استانداری برگزار و ضمن قدردانی از خدمات علیرضا قاسمی فرزاد، حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار همدان معرفی شد.

وی متولد سال ۵۱ واهل شهرستان انار واقع در استان کرمان است.

دیدار چهره‌به‌چهره استاندار همدان با مردم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha