تیم‌های صعود کننده گروه یک فوتسال امید در مشهد مشخص شدند

مشهد-ایرنا- مسابقات دور برگشت مسابقات گروه یک لیگ برتر فوتسال امید به میزبانی مشهد برگزار شد و تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

رییس کمیته فوتسال خراسان رضوی جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این مسابقات تیم های سپاهان نوین اصفهان، مهرآفرین تهران و استعدادهای درخشان مشهد در رده‌های اول تا سوم گروه یک قرار گرفتند.

حمید طیبی افزود: گهرزمین سیرجان، صنعت مس کرمان و پارسه امیدیه نیز رتبه چهارم تا ششم این گروه را به دست آوردند.

وی اظهار کرد: این مسابقات از نهم مهرماه در سالن تاکسیرانی مشهد آغاز شده بود که امشب به پایان رسید.

رییس کمیته فوتسال خراسان رضوی گفت: در گروه دوم این مسابقات نیز که به میزبانی یزد برگزار شد، تیم‌های فرش آرای مشهد، فولاد زرند ایرانیان، مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان، اکسین یزد و هیات فوتبال قم با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: در پایان مرحله نخست لیگ برتر امید ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی بازی‌ها صعود کردند و ۲ تیم انتهایی جدول هر گروه نیز به لیگ برتر زیر ۲۰ سال فصل بعد سقوط کردند.

طیبی اظهار کرد: سپاهان نوین اصفهان و مهرآفرین تهران از گروه یک و مس سونگون ورزقان همراه با هیات فوتبال قم از گروه ۲ به مرحله نهایی صعود کردند.

رییس کمیته فوتسال خراسان رضوی ادامه داد: صنعت مس کرمان و پارسه امیدیه و اکسین یزد و فولاد زرند ایرانیان نیز تیم‌های سقوط کننده از این ۲ گروه هستند.

وی گفت: مرحله نهایی این بازی‌ها ۲۸ مهر آغاز خواهد شد و تیم‌هایی که در لیگ برتر امید باقی‌ مانده‌اند در فصل آینده به لیگ برتر زیر ۲۱ سال منتقل خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha