خیز آلومینیوم برای رسیدن به بالای جدول لیگ/ذوب‌آهن اولین قربانی خارج از خانه اراکی‌ها

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک که لیگ بیست و چهارم را با ناکامی و کسب نتایج به نسبت ضعیف آغاز کرد، روز گذشته در هفته هفتم لیگ میهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که در یک بازی منطقی و برنامه‌ریزی شده والبته در عین ناباوری توانست با چهار گل حریف اصفهانی خود را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را در لیگ جشن بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیست‌وپنجم مردادماه سال جاری و در اولین دیدار لیگ بیست‌وچهارم در حالی که هنوز نتوانسته بود در فصل نقل و انتقالات بازیکن تاثیرگذاری را به خدمت بگیرد در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و آلومینیوم یک امتیاز خارج از خانه به دست آورد.

خیز آلومینیوم برای رسیدن به بالای جدول لیگ/ذوب‌آهن اولین قربانی خارج از خانه اراکی‌هاشاگردان سیدمجتبی حسینی در هفته دوم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران بودند که این مسابقه هم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و هواداران آلومینیوم گمان می‌کردند که تیمشان در ریال کسب نتایج تساوی قرار گرفته و با بازی‌های کسل‌کننده و بی‌برنامه قرار نیست که نتایج دلخواه آنها را کسب کند.

هفته سوم لیگ برتر اما آلومینیوم میهمان مس رفسنجان بود که هواداران هر نوع نتیجه‌ای را برای این بازی پیش‌بینی می‌کردند، الا اینکه تیمشان با نتیجه سه بر صفر از مس شکست بخورد و در هفته چهارم هم اراکی‌ها در اراک به مصاف هوادار رفتند که این بازی هم نتیجه بهتر از تساوی بدون گل نداشت.

پرسپولیس تهران که فصل گذشته آلومینیوم را گربه سیاه خود می‌دانست و چند شکست را مقابل اراکی‌ها متحمل شده بود، جبران همه ناکامی‌های خود مقابل آلومینیوم را در هفته پنجم لیگ بیست و چهارم در دستور کار قرار داد و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

خیز آلومینیوم برای رسیدن به بالای جدول لیگ/ذوب‌آهن اولین قربانی خارج از خانه اراکی‌ها

قطار ناکامی‌های شاگردان حسینی در هفته ششم لیگ برتر ریل خود را عوض کرد و با شکست خیبر خرم‌آباد امید و انگیزه به این تیم به‌خصوص هواداران متعصب خود بازگشت و این امید با درهم‌کوبیدن ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم با نتیجه چهار بر صفر تجلی یافت.

در بازی روز گذشته آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن، شاگردان حسینی طوری بازی می‌کردند که گزارشگر مسابقه با وجود اینکه اصفهانی بود، چندین بار لب به تمجید شاگردان حسینی گشود به طوری که بینندگان تلویزیون گمان می‌کردند گزارشگر از اراک برای گزارش بازی اعزام شده است.

مسابقه دیشب ذوب‌آهن و آلومینیوم سومین تقابل محمد ربیعی و مجتبی حسینی در قامت سرمربیان ۲ تیم بود و ۲ بازی گذشته به ترتیب با نتایج تساوی یک بر یک و برد دو بر صفر ذوب آهن همراه بود.

آلومینیوم هر چه از شروع مسابقه می‌گذشت بیشتر به بازی مسلط می‌شد و در دقایقی مالکیت توپ و میدان را به طور مطلق در اختیار داشت. ذوب آهن اما بیشتر چشم به ضد حمله دوخته بود. تاکتیک حسینی و یارانش خیلی زودتر از آن‌چه انتظار می‌رفت جواب داد ودر دقیقه ۱۷ بازی امین جهان کهن ضربه کرنر را روی دروازه ذوب آهن فرستاد و بهروز نوروزی فر با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از گل آلومینیوم هر ۲ تیم تلاش‌های بسیاری کردند تا به گل برسند اما موقعیت‌های هر ۲ تیم از دست رفت تا نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

شاگردان حسینی که از روحیه بالایی برخوردار بودند نیمه دوم بازی را طوفانی‌تر آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه ۵۳ بازی توسط امین کاظمیان به گل دوم رسیدند و آب سردی بر پیکر شاگردان ربیعی ریختند.

خیز آلومینیوم برای رسیدن به بالای جدول لیگ/ذوب‌آهن اولین قربانی خارج از خانه اراکی‌ها

بعد از گل دوم آلومینیوم ربیعی سعی در تغییر تاکتیک بازی داشت و موقیعت‌هایی هم در خط ۱۸ آلومینیوم ایجاد کردند اما در نهایت این اراکی‌ها بودند که در دقیقه ۸۴ بازی روی شوت سرکش و غیرقابل مهار طالب ریکانی به سومین گل خود دست یافتند.

آلومینیوم اراک بعد از گل سوم نه تنها عقب نکشیدند بلکه به تلاش خود برای زدن گل‌های بیشتر تلاش می‌کردند تا در نهایت عارف حاجی عیدی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده با فرار از شکاف بین مدافعان ذوب آهن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به خوبی تواست با عبور دادن توپ از بین دستان داود نوشی صوفیانی گل چهارم آلومینیوم را به ثمر رساند.

بازی دیروز آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن ریشه‌دار هم به لحاظ جنس بازی و هم به لحاظ کسب نتیجه رویایی، سال‌های سال در خاطر هواداران آلومینیوم باقی خواهد ماند و امید است این نتایج با تیم‌های دیگر نیز به دست آمده و در نهایت قطار موفقیت‌های تیم اراکی با سرعت هرچه بیشتر به سمت موفقیت‌های بزرگتر حرکت کند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم‌اکنون با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان حسینی ۲۷ مهرماه جاری در هفته هشتم لیگ برتر در اراک میزبان فولاد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha