تداوم درگیری‌ها در مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی/شلیک چندین موشک به شمال فلسطین

تهران-ایرنا- منابع خبری از تداوم درگیری ها میان رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و نظامیان رژیم صهیونیستی و شلیک چندین فروند موشک به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان دشمن صهیونیستی ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد بار دیگر تلاش کردند که وارد محوطه شهرداری شهر العدیسه شوند و مبارزان مقاومت اسلامی با آن ها مقابله کرده و درگیری ها همچنان ادامه دارد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که در چارچوب حمایت از مردم فلسطین و غزه و پشتیبانی از مقاومت آن و همچنین دفاع از لبنان و ملت آن و پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاها و غیرنظامیان، ساعت ۲:۱۵ دقیقه بامداد امروز تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه «کفریوفال» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله به طور همزمان تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «کفرجلعادی» را نیز با چندین موشک هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین بیانیه دیگری صادر کرده و اعلام کرد که در این راستا راس ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد امروز تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه «خله عبیر» واقع در «یارون» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که مقامات این رژیم به ساکنان شهرک های «کریات شمونه» و «شلومی» و برخی شهرک های دیگر در الجلیل علیا دستور داده اند که در نزدیکی پناهگاه ها مستقر شوند.

برخی رسانه های دیگر صبح امروز شنبه از شنیده شدن صدای آژیر خطر در منطقه «العفوله» واقع در شمال سرزمین های اشغالی خبر داده اند.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که به شمال جولان نیز موشک پرتاب شده و آژیرهای خطر در این منطقه و مناطقی در الناصره به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که تعدادی موشک صبح امروز شنبه از جنوب لبنان به سمت اهدافی در الجلیل شلیک شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از نخستین دقایق بامداد امروز (شنبه) تاکنون در چند نوبت مناطقی از پایتخت لبنان از جمله «الشویفات» و «برج البراجنه» و اطراف مجتمع فرهنگی حضرت قائم (عج) را بمباران کردند.

بمباران مجدد گذرگاه مرزی المصنع میان لبنان و سوریه از دیگر عملیات‌های تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی در بامداد امروز شنبه بود.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را بامداد جمعه بمباران و مسیر رفت و آمد میان دو کشور از این نقطه مرزی را قطع کرده بودند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha