جشنواره کودکانه «آینده از آن توست» به شمیل بندرعباس رسید

بندرعباس - ایرنا - مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهر شمیل بندرعباس گفت: جشنواره فرهنگی هنری با موضوع «آینده از آن توست» به مناسبت هفته کودک از امروز ۱۴ مهرماه با همت این کانون برای کودکان و نوجوانان شهر تاریخی شمیل بر پا شد.

به گزارش ایرنا، سبحان تنی روز شنبه در تشریح برنامه‌های هفته کودک به خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، کتاب و کتابخوانی، تربیون کودک، بازی و سرگرمی، اکران فیلم، اردو، نمایش عروسکی، قصه‌گویی و مسابقه، از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه در شهر شمیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در قالب این جشنواره مسابقه نقاشی در قالب «کودک و هنر» با موضوع کودکان غزه از ساعت ۱۶ امروز شنبه ۱۴ مهر و برنامه «کودک و کتاب» نیز ساعت ۱۸:۳۰ فردا یکشنبه ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) شمیل بندرعباس، از «تریبون کودک» با موضوع آروزهای آینده و انتظارات کودکان از بزرگترها ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه، «کودک نشاط و بازی» (اجرای پانتومیم) ساعت ۱۸:۳۰ روز سه‌شنبه و «اکران فیلم» ویژه کودک و نوجوان ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه را به عنوان دیگر برنامه‌های این جشنواره نام برد.

تنی ابراز کرد: «کودک و طبیعت» (اردو در طبیعت اطراف بخش شمیل) راس ساعت ۱۶، «نمایش عروسکی» و «قصه گویی» ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه و «مسابقه مادر و کودک» ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه بخش دیگری ازاین برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: کانون تخصصی خواهران ریحانه‌های بهشتی، پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران یاس نبوی در برگزاری جشنواره فرهنگی «آینده از آن توست» با کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مشارکت دارند.

شمیل با قدمتی بالا در فاصله ۸۰ کیلومتری بندرعباس مرکز هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ بیشتر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه‌های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha