فرمانده انتظامی قشم: پلیس، خادم انقلاب و ارزش های اسلامی است

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه پلیس، خادم انقلاب و ارزش های اسلامی است، گفت: سبزپوشان استوار قامت این نیرو پیام‌آوران عزت، مظهر اقتدار، مهربانی، دلسوزی و روحیه رافت نظام نسبت به آحاد مردم هستند.

سرهنگ علی اکبر مرادی روز شنبه در دومین روز از هفته فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در وصف این نیرو فرموده اند، کارکنان نیروی انتظامی که سعی می کنند آرامش، امنیت و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر، پلیس با هوشمندسازی و روز آمدی تجهیزات تلاش می کند تا خدمت خود را در تراز جمهوری اسلامی به مردم شریف ایران ارائه کند و با دور اندیشی، اراده پایدار و تلاش مجاهدانه و مومنانه خود سهم بسزایی در ارتقا امنیت اجتماعی و روانی کشور داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اینکه خدمات امنیت آفرین پلیس مایه آرامش و اعتماد مردم و عامل هراس دشمنان، مجرمان و متجاوزین به حقوق و حریم امنیتی آحاد جامعه اسلامی است، توضیح داد: بالا بودن تراز امنیت اجتماعی، مدنی، روانی و اخلاقی در کشور یکی از افتخارات نیروهای عزتمند و دور اندیش فراجا است.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: پلیس شهرستان مرزی قشم در هفته فراجا (۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳) با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» با عزم، ایمان و اراده راسخ و روحیه و مدیریت جهادی همچنان روند «جامعه محوری» و خدمات‌رسانی به مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس بسط و توسعه امنیت عمومی را سرلوحه حرکت و اقدام خود قرار داده است.

وی گفت: فراجا نقش اساسی و انکار ناپذیری در زمینه برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و در این رابطه با جانفشانی ها و تقدیم شهدای مظلوم و گلگون کفن خود به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) جدیت و حسن نیت خود را به رهبر عظیم شان انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور ایران اسلامی اثبات کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: امروزه به فضل الهی و براساس رهنمودهای هدایت گرانه فرماندهی معظم کل قوا مهندسی نظم، انضباط و امنیت اجتماعی از رهگذر مهارت افزایی و دست‌یابی به استانداردهای پیشرفته و حرفه‌ای پلیس و بهره‌گیری درست و هدف‌مند از آن، مزیت‌های ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بخشیده و آن را در ترازی قابل قبول قرار داده است.

۱۳ تا ۱۹ مهر ماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی پس از جنگ تحمیلی و ادغام شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی متولد و در سازماندهی نوین خود با درک درست از الزامات و دستیابی به سازمانی ورزیده، حرفه‌ ای و کارآمد با عبور از دشواری ها و پیچیدگی های متعارف دوره‌ باز تعریف خود در ساختار و نظام جدید نقش‌ آفرینی های موفق و تعیین کننده در عرصه‌ امنیت و نظم عمومی جامعه را مایه آرامش و افتخار آحاد ملت ایران قرار داد.

تلاش این فرماندهی در تولید امنیت، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌ های اخلاقی و هنجار های اجتماعی و به ویژه جلب مشارکت مردمی در این راستا، بیانگر سرافرازی این نیرو در بکارگیری هوشمندانه ظرفیت‌ های سخت افزاری و نرم افزاری و منابع انسانی در اجرای ماموریت‌های محوله بوده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha