تراکتور - فولاد از دریچه آمار

۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85617896
تراکتور - فولاد از دریچه آمار

تبریز - ایرنا - تیم های فوتبال تراکتور و فولاد در آخرین بازی از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران فردا یکشنبه ۱۵ مهر برای سی و سومین بار در لیگ برتر مقابل هم صف آرایی می کنند.

به گزارش ایرنا، در ۳۲ تقابل ۲ تیم در جریان رقابت های لیگ برتر همه چیز مساوی است و سهم تراکتور و فولاد از تعداد بردها و حتی گل زده مساوی بوده و سهم هر تیم ۱۰ برد و ۳۹ گل زده است.

از مجموع ۳۲ بازی انجام شده بین ۲ تیم در لیگ برتر ۱۰ بار تراکتور برتر میدان شده است و ۱۰ بار نیز فولادی ها زمین را با برتری ترک کرده اند و ۱۲ بار نیز ۲ تیم به تساوی رضایت داده اند.

۷۸ گل در جریان رقابت های این ۲ تیم در لیگ برتر رد و بدل شده است که سهم هر ۲ تیم عدد مساوی ۳۹ بوده و تراکتوری ها ۲۱ گل از مجموع گل هایی که وارد دروازه فولاد کرده اند در تبریز به ثمر رسیده است.

در ۱۰ تقابل اخیر ۲ تیم چهار بار تراکتور برنده شده، سه بار فولاد به برتری رسیده و سه دیدار نیز به تساوی انجامیده و فولادی ها در سه بازی اخیر مقابل تراکتور روی برد را ندیده اند و نتیجه هر سه بازی را واگذار کرده اند.

تراکتور - فولاد از دریچه آمار

ضعف تراکتوری ها در بازی های خانگی در این فصل

شاگردان دراگان اسکوچیچ در این فصل از رقابت ها، تراکتور را به عنوان مدعی نشان داده اند و با نتایجی که در مصاف با حریفان کسب کرده اند این تیم را به عنوان یکی از گزینه ها و شانس های قهرمانی معرفی کرده اند.

تراکتوری ها در ۶ بازی گذشته خود با کسب چهار برد، یک باخت و یک تساوی و ۱۳ امتیاز در بالای جدول جای گرفته اند، نکته ای که در این ارقام جلب توجه می کند ۱۲ امتیازی است که تراکتور در چهار بازی خارج از خانه گرفته و این نشان دهنده این است که این تیم از ۲ بازی خانگی در تبریز تنها یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول بازی های درون خانه قرار دارد و ورزشگاه خانگی به نوعی برای این تیم چیزی جز بدبیاری نداشته است.

در مقابل تیم فولاد نیز در بازی های بیرون از خانه خوب بوده و از سه بازی خارج از خانه در ۲ بازی موفق به کسب حداکثر امتیازات شده و در جدول رده بندی بیرون از خانه بعد از تراکتور با ۶ امتیاز از سه بازی در رده دوم است و در واقع تراکتوری ها در مصاف با این تیم کاری دشوار پیش رو خواهند داشت.

تراکتور - فولاد از دریچه آمار

برتری تراکتور مقابل فولاد در تبریز در ادوار لیگ

تیم فوتبال تراکتور در ۱۶ باری که در تبریز مقابل فولاد صف آرایی کرده در هفت بازی به برتری رسیده و نتیجه سه بازی را واگذار کرده است و از این حیث، تیم برتر بوده ضمن اینکه در این بازی ها ۲۳۱ گل زده و در مقابل ۱۷ گل دریافت کرده است.

آخرین باری که فولادی ها در تبریز موفق به شکست تراکتور شدند ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۰ و هفته بیست و دوم فصل بیست و یکم بود که بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

پس از این شکست، تراکتوری ها در ۲ بازی بعدی به میزبانی تبریز در فصل های ۲۲ و ۲۳ لیگ برتر، مهمان خود را با شکست بدرقه کردند.

نتایج ۲ تیم در ادوار لیگ

نخستین بار ۲ تیم تراکتور و فولاد در جریان فصل نخست لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که در هر ۲ بازی رفت و برگشت فولادی ها برنده میدان شدند و با نتایج ۲ بر صفر در بازی رفت در اهواز و سه بر صفر در تبریز صاحب برتری شدند و تراکتور در این فصل با لیگ برتر وداع کرد و بازگشت مجدد نماینده تبریز به لیگ برتر هفت سال طول کشید.

با بازگشت مجدد تراکتور به لیگ برتر، ۲ تیم در فصل نهم برای سومین و چهارمین بار مقابل هم قرار گرفتند که تراکتوری ها در بازی رفت در تبریز یک بر صفر برنده شدند و در بازی برگشت در اهواز به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در رقابت های فصل دهم، تساوی حاصل تلاش ۲ تیم در بازی های رفت و برگشت بود و ۲ تیم هم در اهواز و هم در تبریز به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در فصل یازدهم لیگ برتر، نماینده تبریز در بازی رفت در اهواز ۲ بر یک شکست خورد اما در بازی برگشت در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و شکست دور رفت را تلافی کرد.

فصل دوازدهم تراکتور از مصاف با فولاد تنها یک امتیاز گرفت و در بازی رفت در اهواز سه بر ۲ مغلوب شد و در بازی برگشت به تساوی یک بر یک تن داد، فصل سیزدهم رقابت ها نیز مشابه فصل دوازدهم بود و تبریزی ها در خانه به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند اما در اهواز ۲ بر یک بازنده شدند.

در رقابت های فصل چهاردهم، تراکتور در تبریز و در بازی رفت ۲ بر یک مقابل فولاد برنده شد و در اهواز سه بر ۲ مغلوب این تیم شد.

فصل پانزدهم این نماینده تبریز بود که در بازی رفت در اهواز و برگشت در تبریز به برتری ۲ بر یک و سه بر ۲ دست یافت و ۶ امتیاز کامل را گرفت اما در فصل شانزدهم ۲ تیم در ۲ بازی رفت و برگشت در تبریز و اهواز به تساوی ۲ بر ۲ و بدون گل رضایت دادند.

در رقابت های فصل هفدهم تبریزی ها در خانه به تساوی یک بر یک تن دادند اما در اهواز یک بر صفر برنده شدند، در فصل هجدهم نیز این نماینده اهواز بود که در تبریز ۲ بر یک پیروز میدان شد و در اهواز به تساوی ۲ بر ۲ تن داد.

فصل نوزدهم، رقابت ۲ تیم با برتری یک بر صفر فولادی ها در اهواز و یک برصفر تراکتوری ها در تبریز همراه بود اما در فصل بیستم نتیجه تلاش ۲ تیم در اهواز و تبریز به ترتیب تساوی یک بر یک و بدون گل بود.

در فصل بیست و یکم در بازی رفت در تبریز فولاد ۲ بر یک برنده شد و این آخرین بار تا به امروز است که موفق به شکست دادن تراکتور در تبریز می شد بازی برگشت ۲ تیم در این فصل برنده نداشت و بدون گل مساوی شد.

آخرین شکست خارج از خانه تراکتور مقابل فولاد نیز در بازی برگشت فصل بیست و دوم روی داد و این تیم با نتیجه سه بر ۲ پایان یافت اما در بازی رفت این تیم تبریزی بود که یک صفر برنده شد.

در فصل قبل نیز تراکتور تیم برتر میدان در مصاف با فولاد بود و بازی رفت و برگشت در تبریز و اهواز با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور پایان یافت.

تراکتور - فولاد از دریچه آمار

بلیت فروشی تا ساعت ۱۲ روز بازی ادامه دارد

بلیت فروشی اینترنتی این بازی از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا ساعت ۱۲ روز بازی (۱۵ مهر) ادامه دارد.

نرخ تعیین شده برای این بازی یک میلیون ریال است و تماشاگرانی که برای بازی آسیایی تراکتور مقابل موهون باگان هند بلیت خریداری کرده بودند نیازی به تهیه بلیت ندارند.

طبق اعلام باشگاه تراکتور، هواداران فقط با خرید بلیت و داشتن کارت ملی امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت و با توجه به راه اندازی گیت های کنترل بلیت، ورود به استادیوم فقط با کارت ملی یا تصویر یا پرینت بارکد ملی امکان پذیر است.

مهدی ترابی و دراگان اسکوچیچ از تراکتور محرومان این دیدار هستند.

تیم داوری و کمک داوران ویدئویی

تیم داوری این بازی متشکل از امیر عرب براقی داور وسط، علیرضا مرادی و علی رعیت کمک داوران و امیر ایار داور چهارم هستند و علی اصغر مومنی و وحید زمانی به عنوان کمک داوران ویدئویی در این بازی حضور خواهند داشت.

اصغر بخشی زاده نیز به عنوان ناظر تیم داوری برای این بازی تعیین شده است.

طبق اعلام سازمان لیگ این بازی راس ساعت ۱۷:۳۰ فردا یکشنبه ۱۵ مهر در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha