۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85617916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی بوشهر: رتبه این استان در زمینه سرقت بیست و هشتم است

ایرنا - بوشهر- رئیس پلیس استان بوشهر گفت: وضعیت برقراری امنیت پایدار در این استان مطلوب است و بر اساس آمار مرکز فرماندهی و کنترل فراجا  در سرقت‌ها استان بوشهر بیست و هشتم و در جرایم شرارت سی و چهارم است.

به گزارش ایرنا ، سردار حیدر سوسنی روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۰۰ درصد نزاع در استان بوشهر ۹۹.۵ درصد آن فردی و نیم درصد دسته‌جمعی اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از لحاظ امنیت جزیره ثبات است افزود: از ۲۶ حادثه قتل در نیمه نخست امسال در استان بوشهر ۲۵ قتل آن به روش علمی تشخیص جرایم کشف شده و این استان رتبه نخست در کشف قتل‌ها کسب کرده است.

رئیس پلیس استان بوشهر یادآور شد: در نیمه نخست امسال ۱۳ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

سردار سوسنی با تبریک هفته نیروی انتظامی شعار امسال را" پلیس هوشمند مردم قانونمند" اعلام کرد و ادامه داد: همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر ۳۰۰ برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف تدوین شده است.

وی گفت: در هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلف از جمله طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۹۷ پل ارتباطی مردم در نظارت عملکرد پلیس است افزود: بررسی‌های سامانه ۱۹۷ نشان می‌دهد تعداد شکایت مردم از پلیس استان بوشهر در نیمه نخست امسال ۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده و این درحالی است که میزان تقدیر از پلیس ۱۲ درصد افزایش یافته و نشان می‌دهد نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha