سرمربی تیم شهر راز شیراز: مسئولان  کمک کنند تا ۲تیم قوی داشته باشیم  +فیلم
عکس آرشیوی فجر و شهر راز

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم شهر راز شیراز گفت : مسئولان و متولیان امر اگر می‌خواهند که فارس یک تیم لیگ برتری داشته باشد در وهله نخست باید کمک کنند تا ۲ تیم قوی در میدان داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستار زارع جمعه شب پس از بازی تیمش مقابل داماش گیلان درجمع خبرنگاران افزود: در گذشته تیمی به نام قشقایی داشتیم که فکر کنم تا اندازه ای در استان به آن کمک شد و همین تیم در مسابقات مقابل خیلی از تیم ها ایستاد تا فجر شهید سپاسی به لیگ برتر صعود کرد.

همه را به یک چشم نگاه کنند،جلوی خیلی از تیم ها می ایستم

زارع تاکید کرد: اگر بخواهیم تیم لیگ برتری داشته باشیم باید همه را به یک چشم نگاه کنند، اگراین اتفاق اتفاد من هم مقابل خیلی از تیم ها می ایستم.

سر مربی تیم شهر راز افزود: به تیم ما کم کمک شده امیدوارم به هر ۲ تیم کمک کنند تا سال خوبی را پشت سر بگذاریم، برایم فرق نمی کند چه فجر چه ما اگر لیاقت داشته باشیم به لیگ برتر صعود می کنیم.

سرمربی تیم شهر راز شیراز: مسئولان  کمک کنند تا ۲تیم قوی داشته باشیم  +فیلم
ستار زارع سر مربی تیم شهر راز

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم تیم خوبی داشته باشیم باید همه با هم باشیم که به آن تیم بنازیم و باز هم می گویم اگر امتیازم برسد به جایی که خیالم راحت باشد آنگاه جوانان شهرم را بازی می دهم و به همه تیم ها راه می دهم.

در فوتبال ایران چه خبراست؟ اخلاق فدای فوتبال بی کیفیت

چند سالی است که در فوتبال ایران با ورود دلال ها، وجود پول های کلان و برخی مدیران غیر ورزشی، حاشیه جای متن را گرفته و شاهد بی حرمتی های زیادی ازسوی برخی مربیان، هواداران، بازیکنان و دست اندرکاران تیم ها هستیم، فرقی هم نمی کند چرا که از سطح اول فوتبال که لیگ برتر باشد تا لیگ های پایین تر و حتی در رده های سنی پایه هم شاهد شکسته شدن قداست اخلاق و کرامت انسانی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha