فرمانده سپاه کربلا: رسالت رسانه‌ها مقابله با جریان نفوذ است

ساری- ایرنا- فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران در شرایط کنونی این است که با توجه به بینش انقلابی‌شان با تمام توان در مقابل جریان نفوذ بایستند.

به گزارش ایرنا، سردار سیاوش مسلمی امروز شنبه در همایش گرامیداشت شهدای رسانه مازندران و اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در محمودآباد اظهار کرد: نشانه‌هایی در حال ظاهر شدن است که مقابله با آن کار ویژه جریان انقلابی رسانه‌ای را می‌طلبد.

وی افزود: تاکید بر مراقبت از فضای نفوذ را در بیانات رهبر معظم انقلاب همواره می‌شنویم و نشانه‌های نفوذ امروز پررنگ شده است. اهالی رسانه باید جلوی فعالیت افرادی که قصد دست‌اندازی در انقلاب دارند را بگیرند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: جریان نفوذ در حال گسترش شبکه‌اش است. در این شرایط مسئولیت جریان انقلابی سنگین است. رسانه‌ها باید جلوی شبکه عنکبوتی نفوذ به ویژه در دانشگاه‌ها را بگیرند.

سردار مسلمی اظهار کرد: استکبار با تمام توانش نتوانست جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد. این مسیر با جدیت و کمک رسانه‌های انقلابی تقویت می‌شود.

ماهیت رسانه‌ای طوفان‌الاقصی

دبیر اشراف راهبردی سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم گفت: ارتباطات یک ابزار راهبردی برای نیل به اهداف یک سازمان و یک تفکر و مکتب است.

سردار مقداد فرمانی با بیان این‌که رسانه‌ها باید در سه حوزه اطلاع‌رسانی، اقناع سازی و جذب و ترغیب مخاطب گام بردارند، افزود: در جنگ روایت‌ها، مهم بیان روایت اول است. فردا سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی است که نقش رسانه در این عملیات، پررنگ بود. این عملیات به عنوان رسانه پس از ۷۵ سال موضوع فلسطین را در دنیا زنده کرد و کار رسانه‌ای گردان حماس موجب شد تا وجدان‌های زنده عالم به خودشان بیایند.

این مسئول گفت: عملیات طوفان‌الاقصی پیش از آنکه یک عملیات نظامی باشد یک عملیات رسانه‌ای بود. در واقع عاشورا نیز همان‌گونه بود و امروز معیت در رکاب سیدالشهدا به دلیل جریان آگاه‌سازی است که فردای عاشورا به راه افتاد.

وی افزود: رسانه طوفان‌الاقصی، قتل و غارت‌های یک‌سال اخیر را به خوبی به تصویر کشید و امروز فلسطین در سر خط رسانه‌ها قرار دارد.

فرمانی خاطرنشان کرد: صحت، دقت و به موقع بودن روایت در انتقال آن به نسل‌های بعدی بسیار مهم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، فراخوان پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذر ۱۴۰۲ منتشر شد و دریافت آثار نیز تا ۱۰ دی ۱۴۰۲ ادامه داشت. مراسم اختتامیه این جشنواره رسانه‌ای قرار بود بهمن پارسال برگزار شود که به دلیل مشکلات تامین نشدن منابع مالی به تعویق افتاد و انروز با حمایت مالی شهرداری محموآباد در سالن الغدیر این شهر برگزار شد.

نخستین دوره جام رسانه‌ای امید مازندران نیز پارسال با دریافت آثار خبرنگاران درباره جشن خودکفایی کاغذ و تور رسانه‌ای از شهرک صنعتی ساری برگزار شد که امروز در یادواره شهدای رسانه استان برگزیدگان این رویداد تیز معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha