دریا پی اقتدای عشق آمده بود

سمنان - ایرنا - «رضا حمیدی» شاعر کشورمان با سرودن یک غزل به مناسبت نمازجمعه سیزدهم مهر مصلی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: دریا پی اقتدای عشق آمده بود؛ آن آینه‌ام که مقتدا را دیدم.

به گزارش ایرنا، با توجه به شرایط پیچیده منطقه خاورمیانه و تهدیدهای واهی رژیم صهیونسیتی، دیپلماسی ایران در غبارآلودترین ساعت‌ها و روزها که شایعه‌های زیادی در منطقه و جهان شکل گرفته، ایراد خطبه شکوهمند رهبر معظم انقلاب و حضور میلیونی مردم خداجو و ظلم‌ستیز در نمازجمعه تهران، سفر دکتر مسعود پزشکیان رییس‌جمهور به قطر و حضور عباس عراقچی وزیر امور خارجه در بیروت، غبارها را کنار زد و نشان داد باوجود ادعای دروغ‌پردازان، ایران عامل اقتدار و آرامش و صلح در منطقه و جهان است.

دریا پی اقتدای عشق آمده بود

به همین مناسبت، رضا حمیدی کارشناس فرهنگ و رسانه و مدرس دانشگاه، غزلی به قرار زیر سروده است:

در خطبه‌ تو نور هدا را دیدم
در هیبت تو شیر خدا را دیدم

در موج خروشان خلایق امروز
من آیتی از فرشته‌ها را دیدم

آن سو همه کفر و قتل و بیداد و ستم
این سو همگی عشق و دعا را دیدم

صف تا صف جمعه بود یاران حسین
در لشکر عشق، کربلا را دیدم

تا رهبر ما علم بگیرد بر دست
نابودی دشمن خدا را دیدم

دریا پی اقتدای عشق آمده بود
آن آینه‌ام که مقتدا را دیدم

به گزارش ایرنا، نماز جمعه روز گذشته تهران درپی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، به امامت حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به مسائل مختلف دینی، سیاسی، منطقه‌ای و بین المللی اشاره فرمودند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: [این اقدام] کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در مقابل جنایت‌های حیرت‌آور آن رژیم بود؛ رژیم خون‌آشام، رژیم گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه. جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد، با قدرت و صلابت و قاطعیّت انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه، نه تعلّل می‌کنیم، نه شتاب‌زده می‌شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha