اقدامات فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌ های اجتماعی ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: انجام اقدامات فرهنگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است و باید به عنوان یک مطالبه در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار یحیی الهی روز شنبه بمناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره کاستی‌های نیروی انتظامی را پوشش داده‌اند و در حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: یگان های ویژه و امداد نیز با هدف ایجاد امنیت ارتقا یافت و توان انتظامی در سطح خوبی قرار دارد اما کاستی‌هایی وجود دارد که امیدواریم با مکاتبات انجام شده برطرف شود.

وی با بیان اینکه هر اتفاقی در لرستان به صورت جدی پیگیری می‌ شود گفت: امسال چهار مورد سرقت مسلحانه در استان ثبت شد اما در مجموع جرایم خشن کاهش یافته است.

وی با اشاره به تاثیر گذاری اقدامات فرهنگی و فعالیت اصحاب رسانه در کاهش جرایم ادامه داد: انجام اقدامات فرهنگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک مطالبه باید توسط خبرنگاران در دستور کار قرار گیرد.

سردار الهی اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده‌ و امروز نیز در حال دفاع از امنیت و آرامش مردم برابر مخلان نظم و امنیت است.

وی گفت: اگر امروز امنیت خوبی در کشور و لرستان داریم مرهون و مدیون خون شهدا و همراهی خوب مردم و دستگاه‌های امنیتی است.

سردار الهی تصریح کرد: هیچ‌گونه دغدغه امنیتی و انتظامی در لرستان نداریم و این استان یکی از استان‌های امن کشور می باشد که این امر نشات‌گرفته از فرهنگ و ایمان شهروندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha