۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 85618414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماجدی: باید نشان دهیم پای انقلاب‌مان هستیم/ همه دنیا می‌دانند ایران امن است

رئیس هیات فوتبال تهران گفت: ورزشکاران هم نشان داده‌اند که فقط به فکر مدال و مقام نیستند و مسئولیت اجتماعی خود را هم فراموش نکرده‌اند. حمایت از مردم غزه هم یکی از همین مسئولیت‌های اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی در مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله که در زورخانه جوانمردان شهدای کن در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز مدیران و مسئولان ورزش کشور در این زورخانه دور هم جمع شدند تا نشان دهند همراه جبهه مقاومت هستند. باید تشکر کنم از مردم، بخصوص تهرانی‌هایی که دیروز در نماز جمعه نشان دادند همه جوره پای نظام و انقلاب‌شان هستند. امروز هم تمام مدیران آمده‌اند تا نشان بدهند در عمل هم پای کار ایستاده‌اند تا ان‌شالله شر رژیم صهیونیستی از دنیا بر چیده شود.

رئیس هیات فوتبال تهران در ادامه گفت: جامعه ورزش همیشه در مقاطع حساس حضور خود را نشان داده است. در دو دوره ریاست جمهوری حضور پرشوری داشتیم. در نماز جمعه هم این اتفاق رخ داد. امروز هم خوشحالیم که تمام مدیران عالیرتبه حضور دارند. بهترین راهکار این است که جمع شویم، صحبت‌ کنیم و حرف‌های‌مان رسانه‌ای شود و به گوش دنیا برسد. ورزشکاران هم نشان داده‌اند که فقط به فکر مدال و مقام نیستند و مسئولیت اجتماعی خود را هم فراموش نکرده‌اند. این هم یکی از همین مسئولیت‌های اجتماعی است.

یکی از بحث‌هایی که این روزها وجود دارد، محرومیت تیم ملی ایران و باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در رقابت‌های بین‌المللی است. ماجدی در این باره گفت: یک پای همه این عواملی که می‌بینید و مشکلاتی که برای ورزش ما به وجود می‌آورند، رژیم صهیونیستی است. می‌خواهند به هر طریقی ضربه بزنند. در صحبت حضرت آقا هم بود که فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند تا برنامه‌ای علیه ما پیاده کند. این ما هستیم که باید با تدبیر و برنامه نقشه‌های آنها را خنثی کنیم. بر اساس حرف‌هایی که وزیر محترم ورزش عنوان کرد، من هم فکر می کنم با مذاکره و دیپلماسی با ای اف سی و فیفا این مشکل حل خواهد شد. همه دنیا می‌دانند که ایران امن است و این بازی برنامه‌های از پیش تعیین شده است.

ورزشگاه تختی هم بعد از مدت‌ها آماده میزبانی از مسابقات رسمی شد. رئیس هیات فوتبال تهران، گفت: اتفاقاً از محل کار به ورزشگاه تختی می‌رفتم اما دستور دادند که مراسم است و اینجا آمدم. بعد از این مراسم به تختی می‌روم. جا دارد از همکارم، علی جوادی تشکر کنم. پای کار ایستاد تا ورزشگاه آماده شود. خودم هم چند شب قبل تا ساعت ۲۳ حضور داشتم و بحث نور را پیگیری می‌کردم. در شهر قدس هم باید از مسئولان تشکر کنیم که کار چند ساله را در چند ماه انجام دادند. شاید وضعیت عالی نبود اما سنگ تمام گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha