۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85618502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال از قهرمان جهانی ووشو در دزفول

۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبر: 85618502
استقبال از قهرمان جهانی ووشو در دزفول

دزفول-ایرنا- ابوالفضل اسدی ووشوکار دزفولی که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شده بود عصر شنبه با ورود به شهرش مورد استقبال ورزش دوستان و مسوولان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان دزفول عصر شنبه در آیین استقبال از این ووشوکار در ورزشگاه شهید مجدیان این شهرستان بیان کرد: مدال این قهرمان جهان در رنکینگ مدال‌های رسمی و معتبر فدراسیون با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و برای اولین بار در این رده سنی موفق به کسب این مدال شدیم.

خادمعلی تهذیبی اظهار کرد: این ووشوکار دزفولی در این دوره مسابقات، در فینال حریف چینی را که شکست داد که از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول همچنین از عزیز کلانتر مربی این ووشوکار دزفول رئیس هیات ووشو دزفول قدردانی کرد.

تهذیبی خاطرنشان کرد: با تاکید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نامه‌نگاری برای اعطای جایزه این ورزشکار دزفولی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان چهارم مهرماه ۱۴۰۳ در برونئی به صورت رسمی آغاز شد که در روز پنجم و پایانی این پیکارها، در وزن ۶۵- کیلوگرم پسران، "ابوالفضل اسدی" نماینده کشورمان در دیدار نهایی به مصاف "لئو جینگ‌هوا" از چین رفت و با یک نمایش عالی ضمن کسب برتری در این دیدار به مدال طلای پیکارهای قهرمانی جهان دست یافت.

وی پس از استراحت در مرحله نخست، در مرحله دوم “چن یو یو” از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

اسدی در مرحله سوم دیدار خود به مصاف "مروان عصام" از مصر رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. این ووشوکار دزفولی در مرحله ماقبل نهایی با "ماخامادجونوف" از ازبکستان دیدار کرد و با کسب برتری در این مرحله راهی فینال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha