نماینده دشتی و تنگستان در مجلس: احداث مسکن نیازمند حمایت جدی بانک‌ها است

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور نیازمند حمایت جدی بانک‌‎ها است که برای تحقق این مهم تمامی بانک‌ها با جدیت و ظرفیت مناسب پای کار باشند.

غلامحسین زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در همین راستا به بانک‌ها نیز توصیه شده تا با نقش آفرینی و توجه ویژه خود در حوزه مسکن به رونق، اشتغال و توسعه کشور کمک کنند.

وی افزود: در ایران ۱۲ درصد اشتغال کشور با سه میلیون نفر جمعیت شاغل به حوزه مسکن اختصاص دارد.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مسکن علاوه بر جنبه اجتماعی از حیث توسعه نیز حائز اهمیت ویژه است و این مهم باید از سوی دستگاه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

زارعی ادامه داد: در اجرای طرح ملی نهضت مسکن نیز باید قدرت جامعه هدف مدنظر قرار گیرد، برخی در پرداخت آورده با مشکلاتی مواجه هستند که باید همکاری و مساعدت لازم با جامعه هدف محقق شود.

وی عنوان کرد: همچنین احداث سازه‌های با کیفیت یکی از مطالبه‌های جدی مردم است که باید نسبت به این مهم اهتمام جدی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

بنیاد مسکن بوشهر سه هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد

۱۰هزار واحد مسکونی در استان بوشهر احداث و بهسازی شد

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان دشتی نیز معضلی تاریخی در حوزه مسکن فرهنگیان وجود دارد که باید با پیگیری لازم گره گشایی لازم در این حوزه انجام شود.

زارعی تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد تا تمام پیشنهادهای موثر و تاثیرگذار مسئولان استانی در حوزه مسکن در مجلس مطرح و به قانون تبدیل شود تا موانع و مشکلات فراروی صنعت ساختمان سازی برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha