تماشاخانه سیار برای کودکان قزوینی به حرکت درآمد

قزوین - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: تماشاخانه سیار کانون در هفته ملی کودک و نوجوان نمایش «پاهای خانم هزارپا» را در نقاط مختلف استان اجرا می‌کند.

سیدعلی اکبر موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش «پاهای خانم هزارپا» مهمان بچه‌های استان قزوین است.

وی ادامه داد: این خودروی تریلی با نمایش سیار طی سه روز ۱۳ اجرا در قزوین، آبیک، الوند، شریفیه، محمدیه، مهرگان، آوج، آبگرم، اقبالیه و محمودآباد خواهد داشت.

به گفته موسوی، اجرای نمایش عروسکی «پاهای خانم هزارپا» به کارگردانی مهدی خجستگی، نویسندگی ندا حاجی بابایی و بازی مهدی خجستگی، فاطمه چهره قانی، فاطمه فرکی، منصوره اسماعیلی، زینب رنجبری و سمانه دلیر است.

وی یادآور شد: اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و سازمان‌های تابعه و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری می‌کنند.

گفتنی است، این نمایش که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است، روایت خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود که برای کودکان بسیار جذاب است.

هفته ملی کودک از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مهرماه جاری ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha