۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85619107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات رایگان درمانی به سالمندان «خوشاب» در غرب خراسان

سبزوار- ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان «خوشاب» از معاینه رایگان سالمندان این شهرستان غربی خراسان رضوی به مناسبت هفته ملی سلامت سالمندان خبر داد.

به گزارش ایرنا، دکتر علی شاهی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته ملی سلامت سالمندان، تیم پزشکی و پرستاری این شبکه خدماتی چون ویزیت رایگان، مشاوره سلامت، بررسی آزمایش‌ها، اندازه‌گیری فشار خون و نیز ارجاع به سطوح بالاتر را برای سالمندان، خانواده های شهدا و ایثارگر و نیز سالمندان زیر پوشش بهزیستی ارائه داد.

وی با اشاره به شعار "سالمندی فعال، فردایی برای همه"، بحث تکریم سالمندان در خانواده و جامعه را مهم خواند و گفت: تکریم سالمندان یک وظیفه اخلاقی و اسلامی است و حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در همه ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در اولویت قرار دارد.

شاهی، حمایت اداره بهزیستی از سالمندان را قابل قدردانی دانست و افزود: موضوعات پیشگیری، مراقبت، آموزش و توانمندسازی سالمندان بسیار قابل توجه است که در این خصوص تمام بهورزان در ۳۴ خانه بهداشت و ۲ پایگاه سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان خوشاب طبق بسته ابلاغی در حال ارائه خدمت به سالمندان هستند.

وی همچنین بر لزوم تکریم خانواده شهدا تاکید و بیان کرد: تکریم خانواده‌های شهدا یک امر ضروری و همگانی است که در همین راستا شبکه بهداشت و درمان خوشاب در راستای تکریم جامعه ایثارگری، آماده هرگونه همکاری با بنیاد شهید و خانواده شهدا است.

سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha