۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85619121
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های مسابقه قرآنی آلاء در گیلان به چهار هزار و ۳۰۰ گروه رسید

رشت - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شمار تیم‌ها برای شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» در این استان تاکنون به چهار هزار و ۳۰۰ گروه رسیده‌است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» برای نوجوانان دختر و پسر ۹ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده و هر یک از تیم‌های این مسابقه سه نفر همراه با مربی هستند.

وی با اشاره به تمدید شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» اضافه کرد: نوجوانان گیلانی برای شرکت در این مسابقه قرآنی تا پایان امروز برای ثبت‌نام فرصت دارند؛ علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی و کسب اطلاعات بیشتر عدد ۷ را به شماره ۳۰۰۰۱۴۸۸ ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مسابقه‌ هماوری قرآنی آلاء، بزرگترین رقابت قرآنی نوجوانان استان است ادامه داد: این رقابت به صورت تیمی و در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محتوای کلی این مسابقه‌، پیرامون سه رشته حفظ، مفاهیم و روایتگری از جز ٣٠ و آیات موضوعی(تعیین شده) است؛ محتوای مسابقه‌ها نیز بعد از اتمام ثبت نام، در اختیار مربیان و قرآن آموزان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: شرکت کنندگان در صورت ابهام می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند و یا در ساعت اداری با دارالقران الکریم تبلیغات اسلامی گیلان به شماره ۰۱۳۳۳۶۰۵۶۱۶ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha