۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85619241
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح عمرانی در شهرستان فردیس به بهره برداری رسید

کرج - ایرنا - پنج طرح عمرانی، ورزشی،اجتماعی و فرهنگی روز یکشنبه با حضور استاندار البرز در شهرستان فردیس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این پروژه ها شامل گرمخانه شهرداری، اردوگاه بازپروری معتادان و قرائت خانه در شهر فردیس و یک بوستان تفریحی و خانه کشتی شهید آیت الله رئیسی در مشکین دشت است که با اعتبار ۷۲۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفتند.

استاندار البرز در آیین گشایش پروژه های عمرانی شهرستان فردیس گفت: اکنون ۲ هزار و ۲۰۰معتاد متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان نگهداری می شوند و مجموعه اقدامات شاخص و کم نظیر استان البرز در قالب قرارگاه اجتماعی منجر به کاهش ۲۴ درصدی جرائم و همچنین آسیب های اجتماعی شده است.

« مجتبی عبداللهی » افزود: همواره با شروع فصل زمستان شهرداری ها ماموریت های خاصی با عنوان مسوولیت های اجتماعی دارند که در این راستا مجموعه گرمخانه ای شهرداری فردیس احداث و پس از تجهیز راه اندازی شد.

وی افزود: اردوگاه بازپروری معتادان نیز با هدف جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر و رفع موانع راه اندازی شد تا مسیری برای زندگی دوباره افراد آسیب دیده فراهم شود.

پنج طرح عمرانی در شهرستان فردیس به بهره برداری رسید

وی گفت: براساس ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور،البرز به عنوان استان برتر در ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنها تشخیص داده شده است.

عبداللهی درزمینه فعالیت های اجتماعی و قرارگاه اجتماعی استان گفت: این فعالیت ها موجب شده تا کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق در البرز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت ها باید در شهرستان فردیس و مشکین دشت با توجه به تراکم بالای جمعیت هرچه سریع تر تقویت شود .

استاندار البرز اضافه کرد: تمام تلاش خود را با هماهنگی مدیران و دستگاه های اجرایی استان برای توسعه شهرستان فردیس با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های آن بکار بسته ایم .

وی از شهرداران فردیس و مشکین دشت خواست تا در راستای ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها و سرانه ها بویژه در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و اماکن ورزشی بسته های تشویقی اعم از اعطای پروانه رایگان و اختصاص اراضی مناسب را داشته باشند.

استاندار البرز همچنین پس از حضور در گلزار شهدای گمنام در شهرک وحدت به مقام شامخ شهدای ادای احترام کرد و سپس به دیدار خانواده شهید خبرنگار مهدی همتی رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha