عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از مسیر ارتباطی بمپور - جلگه آغاز شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات روکش آسفالت مسیر ارتباطی بمپور به جلگه حدفاصل سه راهی شمس آباد - سه راهی اسپکه به طول ۲۰ کیلومتر به‌ منظور بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و ارتقای ایمنی جاده‌ای آغاز شد.

شهرام مبارکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت مسیر بمپور به جلگه با هدف اصلاح نقاط حادثه‌خیز و بهبود کیفیت مسیر با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی بیان کرد: تکمیل این پروژه به طور چشمگیری ایمنی مسیر را افزایش داده و رضایت کاربران جاده‌ای را به دنبال خواهد داشت و همچنین با روان‌سازی ترافیک و کاهش زمان سفر کمک خواهد کرد.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات روکش آسفالت ۴۵۰ کیلومتر راه اصلی با هدف تامین ایمنی عبور و مرور در راه‌های اصلی این استان در سالجاری خبر داد.

ایوب کرد افزود: با توجه به اینکه راه‌ها همواره نیاز به نگهداری و مرمت دارند و رسالت مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در طول سال و به صورت شبانه‌روزی در فصل گرم و سرد سال، نگهداری راه‌ها به شکل مطلوب برای خدمات بهتر و ایمن بر عهده کاربران جاده‌ای است که در همین راستا پروژه‌هایی در این شهرستان اجرا شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی سیستان و بلوچستان نیز در این مدت در کنار راه‌های اصلی روکش آسفالت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: روکش راه‌ها از جمله اقدامات اساسی در نگهداری راه‌ها به شمار می‌رود و نقش مهمی در افزایش طول عمر آسفالت و حفظ سلامتی و ایمنی رانندگان و مسافران ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی، بیان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه نصب علائم ایمنی لازم بوده تا کاربران جاده‌ای بتوانند با خیالی آسوده تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha