۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85619440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال شهروندان کرجی از اتوبوس تندرو/ ترسیم خطوط جدید

کرج - ایرنا- عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با بیان اینکه امسال راه اندازی خط اتوبوس های تندرو این کلانشهر با استقبال فراوان شهروندان همراه شده است ، گفت : راه اندازی خط اتوبوس تندرو شمال به جنوب این کلانشهر در برنامه کاری قرار گرفته است.

محمد اسدیان  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ۴۰ دستگاه اتوبوس در خط تندرو کرج از میدان امام خمینی (ره) تا حصارک مسافران را جابه جا می کنند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر هر هفت دقیقه یک اتوبوس در خط تندرو شهر کرج حرکت می کند که اگر بخواهیم این زمان را به چهار دقیقه کاهش دهیم باید تعداد اتوبوس ها را به ۸۰ دستگاه برسانیم.

اسدیان گفت : البته بالا رفتن زمان سرعت اتوبوس ها با احتمال افزایس سوانح رانندگی همراه است که باید به طور مناسب وضعیت ترددها مدیریت شود.

عضو شورای شهر کرج گفت : اکنون اتوبوس ها ی تندرو در خیابان اصلی کرج(خیابان شهید بهشتی) بین شرق و غرب این کلانشهر مسافران را جا به جا می کنند که با رضایمندی شهروندان همراه شده است.

اجرای ۳۱ پروژه عمرانی شاخص در کرج

اسدیان گفت : در زمان حاضر با اهتمام شورای شهر و شهرداری ۳۱ پروژه عمرانی شاخص از جمله آزاد راه شهید سلیمانی ، تقاطع غیر همسطح شهدای غزه ، زیر گذر رجایی شهر، تقاطع میدان جمهوری ، بلوار ناصر بخت و قطار شهری در دست اقدام است .

وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه منابع انسانی مدیریت شهری کرج بیان کرد: در سه سال گذشته تمام تلاش شورا و شهرداری بر رفع مشکلات معیشتی کارکنان و کارگران مدیریت معطوف شده است.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به موضوع طرح تفصیلی این کلانشهر پرداخت و افزود: با توجه به وضعیت مهاجرت پذیری کرج، طرح تفصیلی این شهر باید متناسب با وضعیت توسعه شهری آن پیش برود و وزارت راه و شهرسازی وضعیت کرج و برخی شهرهای کشور را متفاوت از دیگر شهرها ببنید.

اسدیان گفت : اگر چه طرح تفصیلی با چشم انداز ۱۰ ساله ترسیم می شود اما در کرج شاهد تحولاتی در حوزه شهری هستیم و باید قطعات زیادی زمین برای کاربری ها مختلف در این شهر اختصاص داده شود تا در مواقع ضروری بتوان بنا به نیاز از این املاک برای شهر استفاده کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha