۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85619489
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آثار عکاس استان فارس به مرحله نهایی یک رویداد بین المللی راه یافت

شیراز - ایرنا - آثار عکاسی " سیاوش طاهری " از عکاسان استان فارس به مرحله نهایی رویداد عکاسی بین المللی "گارنت "راه یافت .

طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این ارتباط گفت : بر اساس گزارش ارسالی از دبیرخانه آکادمی بین المللی استعدادیابی و مهارت آموزی گارنت اولین جایزه بین المللی عکاسی گارنت از سوی این آکادمی برگزار شد و در این رویداد آثارم به عنوان یکی از شرکت کنندگان این رویداد هنری به مرحله نهایی راه پیدا کرده است .

به گفته طاهری این رویداد با داوری بزرگان عکاسی ومستند سازان ایران از جمله سیف اله صمدیان، نیوشا توکلیان، مجید سعیدی و به دبیری نادر داوودی در دی ماه ۱۴۰۲ با اعلام فراخوان و مهلت ارسال آثار در اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز و با حضور بیش از ۸۵۰ عکس به دبیرخانه رویداد ، مراحل داوری آن انجام گرفت .


وی اظهار کرد: دبیرخانه آکادمی اسامی راه یافتگان از بین آثار ارسالی پس از دو مرحله بازبینی ۱۹۴ اثر به مرحله نهایی را اعلام کرد که آثار من از جمله پذیرفته شدگان در مرحله نهایی است.
اختتامیه این رویداد بین المللی در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

این هنرمند جوان و با ذوق اهل نورآباد ممستی استان فارس با تحصیلات عالیه جامعه شناسی مردمی علاوه بر فعالیت در حوزه عکاسی به کار نویسندگی مشغول است و تاکنون آثاری از خود بر جا نهاده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha