دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از خانواده‌های هرمزگانی

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برنامه‌های هفته کودک در استان را اعلام و از خانواده‌های هرمزگانی و کودکان‌شان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پروین پشتکوهی روز دوشنبه در نشستی ضمن تشریح برنامه‌های هفته کودک، اظهار کرد: شعار امسال هفته کودک "برای کودکان، برای آینده" است و دیدار از کودکان در بیمارستان‌ها، بازدید رایگان از موزه‌ها، پرنده‌نگری کنار ساحل برای کودکان، نقد و بررسی کتاب و نامه‌نگاری با کودکان بخشی از برنامه‌های این مناسبت است.

وی ادامه داد: پویش "هوای نغمه خوانی" به یاد استاد محمدعلی بهمنی یکی دیگر از برنامه های جدید هفته کودک است و تعدادی از کودکانی که ویدئو یا صدای ضبط شده خود از خوانش این شاعر را برای کانون پرورش فکری ارسال کرده اند برای اجرای صحنه‌ای در روز ۲۲ مهرماه دعوت می‌شوند.

پشتکوهی رصد آسمان، برگزاری نمایشگاه مجازی آثار کودکان در زمینه تجسمی، ایجاد رادیو کودک و اجرای جُنگ شادی را از دیگر برنامه‌های هفته کودک در هرمزگان اعلام کرد.

۱۷ و ۱۸ مهرماه عضویت در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان رایگان خواهد بود.به گفته این مسئول: ۱۷ و ۱۸ مهرماه عضویت در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان رایگان خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اجرای جُنگ شادی برای کودکان روستایی توسط کتابخانه‌های سیار، تخفیف ۱۵ درصدی محصولات و دیدار کودکان و نوجوانان با مسئولان استانی را دیگر برنامه‌های هفته کودک اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha