احیا ۳۷ واحد تولیدی صنعتی با ورود دستگاه قضایی در البرز

کرج - ایرنا - رییس کل دادگستری البرز از احیای ۳۷ واحد تولیدی صنعتی طی سال جاری با ورود دستگاه قضایی در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از دادگستری البرز ، " حسین فاضلی هریکندی " روز یکشنبه اظهار کرد :احیای این واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها در محورهایی از قبیل شناسایی موانع تولید و کمک به رفع آن‌ها با جلب نظر بخش خصوصی و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، ساماندهی امور مالیاتی، تسهیل صادرات، حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، نظارت بر کیفیت اعطای تسهیلات بانکی و اتخاذ تدابیر لازم در مسیر حل مشکلات واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی استان انجام شده است.

فاضلی هریکندی اضافه کرد: اکنون در مجموع ۹۷ پرونده جدید در زمینه مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز تشکیل شده است.


رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز با بیان اینکه در ۶ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲۳۸ ملاقات با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان انجام شده است، گفت: در این دیدارها راهنمایی و مساعدت‌های لازم از قبیل ارائه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، صلح و سازش یا استمهال بدهی یا تعهد، معرفی کتبی، حضوری یا تلفنی به دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانک‌ها انجام شده و مسائل و مشکلات برخی نیز با طرح در کارگروه و اخذ مصوبه حل و فصل یا رفع مانع شده است.
وی افزود: نتیجه اقدامات حمایتی و پیگیری‌ها صورت گرفته، منجر به استمرار و حفظ اشتغال برای هفت هزار و ۷۰۰ نفر و فراهم سازی زمینه اشتغال جدید برای سه هزار و ۵۴ نفر در ۶ ماهه ابتدای سال جاری در البرز شده است.

وی یادآورشد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری و همچنین تاکیدات رئیس قوه قضاییه در نشست ابتدای سال شورای عالی قضایی، اقدامات و تدابیر متعددی در دادگستری کل استان البرز به منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ و به انجام رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha