۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 1018
کد خبر: 85619648
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: اجلاس وزرای گردشگری آسیایی در تراز جمهوری‌اسلامی برگزار می شود

یزد_ ایرنا_ استاندار یزد گفت: اراده استان بر برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی جدی است و آن را در تراز جمهوری اسلامی در یزد برگزار می کنیم.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، روز یکشنبه در شورای راهبری گردشگری وزرای کشورهای عضو مجمع گفت و گو همکاری های آسیایی با بیان اینکه برنامه ریزی برگزاری این اجلاس در استان یزد به صورت جدی دنبال می شود، گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه ، برگزاری این رویداد آسیایی در یزد از اهمیت و اثر گذاری بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ارتقای همگرائی بین کشورهای آسیایی، ارتقای نقش آسیا برای تاثیرگذاری در معادلات جهانی، گسترش بازار تجاری و مالی در سر تا سر دنیا و تبدیل آسیا به یک شرکت توانمند برای تعامل دیگر نقاط جهان از اهداف مهم مجمع گفت‌وگوی همکاری های آسیا (ACD) است.

وی با بیان اینکه اولین باری است که اجلاسی در این سطح در استان یزد برگزار می شود، افزود: لازم است تمامی افرادی که در استان درگیر اجرای این رویداد هستند آموزش های لازم در زمینه تشریفات بین المللی را فرا گیرند.

فاطمی به اهمیت فضا سازی شهری با استفاده از هویت بصری طراحی شده برای این رویداد اشاره کرد وادامه داد: صداوسیما نیز در کنار رسانه های دیگر نسبت به پخش تیزر این رویداد با رویکرد تبیین اهداف برگزاری این اجلاس در یزد اقدام کند.

اجلاس وزرا گردشگری کشور های ACD در یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری های آسیا هشتم تا ۱۱ آبان ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha